Gå til innhold

Spørsmål om FrPs politikk

Anbefalte innlegg

Pricks: Det var jo det jeg sa.

Vel, det var under oppganstider i aksjemarkedet at dette skjedde.[etter finanskrisen]

Trenger jeg å vise deg Oslo børs eller kan du finne deg frem til det selv. Jeg trekker fra at det var under oppganstider i aksjemarkedet, men det var ikke under nedganstider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, han skrev "kunnskapsløst innlegg", etter at jeg har tatt ham i manglende kunnskap om Frp.

Vel han har ihvertfall tidligere kritisert deg for at du svarer kort uten å utfylle/si hva du mener. Men det kan vi vel la ligge. Uansett syns jeg ikke "kunnskapsløst innlegg" er særlig til personangrep heller...

Lenke til kommentar
Nei, han skrev "kunnskapsløst innlegg", etter at jeg har tatt ham i manglende kunnskap om Frp.

Du har ikke tatt meg i noenting. For din oppfattelse av å "ta noen" er å svare ":D Nei!" eller ikke svare, vi har diskutert finanspolitikk og det endte med at du blokkerte meg og nektet å svare.

Du argumenterer ikke imot, ett kunnskapsløst innlegg er ett innlegg som ikke bidrar noe og ikke presenterer ett snev av kunnskap om emnet ei heller argumenter. Nettopp det du presenterer og som er malen for din "argumentasjon".

Lenke til kommentar
Pricks: Det var jo det jeg sa.
Vel, det var under oppganstider i aksjemarkedet at dette skjedde.[etter finanskrisen]

Problemet er bare at det var da finanskrisen slo til at Frp falt.

Nei, det var det ikke. Første krakket kom på våren og da var FRP sterkt. Andre krakket ble synlig rundt oktober, men da hadde FRP allerede falt.

Lenke til kommentar
Ok, så da krakket kom var Frp sterkt, og så begynte Frp å falle, og så kom det andre krakket? :(

Der bekreftet du jo nettopp at Frp falt da økonomien snudde ned.

Første krakket kom og FRP gikk ikke ned. Hvorfor? Fordi det var bare et krakk og det gikk ikke videre ned. Iløpet av denne perioden uten at noe skjedde gikk FRP plutselig ned. Så kom neste krakk og virkelig starten på finanskrisen, og da gikk FRP ytterligere ned.

Den første nedgangen kom fordi FRP har velgere som holder til dem bare på grunn av innvandringspolitikken. Når AP kom med de punktene hoppet folk over til AP. Hvordan kan du nekte for dette? Innvandring er en viktig sak for mange folk og for FRP. Når alle andre partier ignorer saken og sier at det ikke er et problem når man utvilsomt kan se at det er et problem, er det vel ikke noe rart at FRP har mange tilhengere som er der bare for innvandringsaken. Selvfølgelig hater de ikke resten av poltikken deres, men hvis FRP hadde begynt å føre "normal" innvandringspolitikk ville de ha mistet masse velgere.

Viktig! : Jeg vet at nå som jeg har skrevet lengre kan du begynne med den forferdelige siteringsteknikken din. Siter hvert avnitt eller hele greia eller bare svar under! Det er grunn til at jeg bruker avsnitt og det er grunn til at jeg skriver setningene i denne rekkefølgen. Tenker på dette https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12255731

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Første krakket kom og FRP gikk ikke ned. Hvorfor? Fordi det var bare et krakk og det gikk ikke videre ned. Iløpet av denne perioden uten at noe skjedde gikk FRP plutselig ned. Så kom neste krakk og virkelig starten på finanskrisen, og da gikk FRP ytterligere ned.

Altså: Frp gikk ned ette "første krakket", og så gikk de videre ned da det "virkelig startet". Altså er det finanskrisen som er grunnen til nedgangen.

Den første nedgangen kom fordi FRP har velgere som holder til dem bare på grunn av innvandringspolitikken. Når AP kom med de punktene hoppet folk over til AP.

Da må du nesten påvise denne sammenhengen. At Frp gikk ned i forbindelse med dette.

Lenke til kommentar

Les det jeg skriver og svar sikkelig.

Da må du nesten påvise denne sammenhengen. At Frp gikk ned i forbindelse med dette.
Det har jeg allerede, men det blir ikke borte fordi du ignorer det. Svar på alt om igjen, takk. Her har du det hvis du ikke finner det igjen.

Ok, så da krakket kom var Frp sterkt, og så begynte Frp å falle, og så kom det andre krakket? :(

Der bekreftet du jo nettopp at Frp falt da økonomien snudde ned.

Den første nedgangen kom fordi FRP har velgere som holder til dem bare på grunn av innvandringspolitikken. Når AP kom med de punktene hoppet folk over til AP. Hvordan kan du nekte for dette? Innvandring er en viktig sak for mange folk og for FRP. Når alle andre partier ignorer saken og sier at det ikke er et problem når man utvilsomt kan se at det er et problem, er det vel ikke noe rart at FRP har mange tilhengere som er der bare for innvandringsaken. Selvfølgelig hater de ikke resten av poltikken deres, men hvis FRP hadde begynt å føre "normal" innvandringspolitikk ville de ha mistet masse velgere.

Viktig! : Jeg vet at nå som jeg har skrevet lengre kan du begynne med den forferdelige siteringsteknikken din. Siter hvert avnitt eller hele greia eller bare svar under! Det er grunn til at jeg bruker avsnitt og det er grunn til at jeg skriver setningene i denne rekkefølgen. Tenker på dette https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12255731

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Første krakket kom og FRP gikk ikke ned.

Kilde?

Jeg har gjentatte ganger bedt deg om å underbygge påstanden, men du gjentar den bare igjen og igjen og igjen.

Ja, du har bedt om det hele 0 ganger, wow. Kilder kan du få, derimot.

her har du to meningsmålingsgrafer.

http://www.hoyre.no/seksjoner/menings_maal...tutter%5B%5D=12

http://www.hoyre.no/seksjoner/menings_maal...tutter%5B%5D=12

Her har du Oslo Børs. http://www.oslobors.no/markedsaktivitet/stockList

Legg merke til at det første krakket påvirket ikke FRP. Det andre krakket ble tydlig for vanlige folk i slutten av september. Ergo burde krakket bare påvirke oktobermålingen, men den påvirker tydlig septembermålingen, men hva skjedde akkuratt tredje september. Jo, dette http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=529515

Mitt andre poeng har du ikke en gang rørt. La meg sitere det igjen for deg sånn at du finner det igjen.

"Innvandring er en viktig sak for mange folk og for FRP. Når alle andre partier ignorer saken og sier at det ikke er et problem når man utvilsomt kan se at det er et problem, er det vel ikke noe rart at FRP har mange tilhengere som er der bare for innvandringsaken. Selvfølgelig hater de ikke resten av poltikken deres, men hvis FRP hadde begynt å føre "normal" innvandringspolitikk ville de ha mistet masse velgere."

Her kan du se at AP tjente stemmer sannsynligvis fra FRP. http://www.hoyre.no/seksjoner/menings_maal...tutter%5B%5D=12 SV er et parti som tjente på finanskrisen. Legg merke til at de steg mye senere enn FRP. http://www.hoyre.no/seksjoner/menings_maal...tutter%5B%5D=12

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Det er et offentlig ansvar at alle får tilgang til nødvendige helse- og omsorgstjenester. Fremskrittspartiet mener at befolkningen skal ha rett til nødvendige behandling i helse- og omsorgsinstitusjoner, hos allmennleger, spesialister og så videre, og vil samtidig sikre pasientens valgfrihet når det gjelder behandlingssted, slik at pasientene selv styrer helsetjenestetilbudet. Dette gjøres ved at folketrygden betaler for behandling av pasienter basert på stykkpris, men uavhengig av behandlingssted. Dette innebærer at helse- og omsorgstjenester ikke må utføres i offentlig regi, men likevel for offentlig regning. Tilbud i utlandet skal kunne velges av pasienten hvis et tilbud om behandling i Norge ikke kan gis innen en tidsfrist.

Det er mye løgner ute å går om FRP og du er nok blitt et offer for denne propagandaen.

Og FRP er ikke i nærheten av like langt ute på høyresiden som "rødt" er ute på venstresiden.

FRP er mye nærmere sentrum, enn SV, rødt, NKP, osv. på venstresiden er, de er mye mer ekstreme.

Du er nok like mye et offer for propaganda, du og.. Har vi ikke lært noe av flerfoldige tiår med politikere? Den teksten der er er ikke mye presis. Skal alle kostnader en pasient har dekkes av det offentlige? Hva slags stykkpris snakker vi om? (hvor stor?) Er det noen kriterier for å få kostnadene dekket av det offentlige?

Lenke til kommentar
Legg merke til at det første krakket påvirket ikke FRP. Det andre krakket ble tydlig for vanlige folk i slutten av september. Ergo burde krakket bare påvirke oktobermålingen, men den påvirker tydlig septembermålingen, men hva skjedde akkuratt tredje september. Jo, dette http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=529515

Jeg ser ikke dette i grafene du linker til. Og faktisk bekrefter denne at nedgangen faktisk begynte i august.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke dette i grafene du linker til. Og faktisk bekrefter denne at nedgangen faktisk begynte i august.

Du burde lære deg evnen til å lese av grafer. Grafen består av gjennomsnittet per måned og gjennomsnittet for august er høyere enn gjennomsnittet for september.

Var dette alt du klarte å bidra med etter at jeg har skrevet en ganske lang post.

Lenke til kommentar
Du burde lære deg evnen til å lese av grafer. Grafen består av gjennomsnittet per måned og gjennomsnittet for august er høyere enn gjennomsnittet for september.

Nettopp. Det gikk ned i september. Altså viser ikke grafen det du påstår i det hele tatt. Faktisk oppklarer den ingen verdens ting. Fortsatt er det bare blinde påstander fra deg.

Lenke til kommentar

Nettopp. Det gikk ned i september. Altså viser ikke grafen det du påstår i det hele tatt. Faktisk oppklarer den ingen verdens ting. Fortsatt er det bare blinde påstander fra deg.

Camlon har jo ment at det gikk ned i septembermålingen? Grafen viser jo nettopp det. Eller er det noe annet du sikter til?

AtW

Lenke til kommentar
Ja, Frp gikk ned i september, og det samme gjorde markedet. Forsåvidt startet det vel nedgang allerede i mai, men...

Camlon peker vel gjerne på den store nedgangen som begynte mot slutten av september, og regner videre med at septmbermålingen ble tatt på et tidspunkt før denne nedgangen kom. Det gikk ganske bratt nedover i september. Personlig kjenner jeg ikke til når september-målingen ble tatt, men sannyligvis i begynnelsen av september. Men det går vel ann å finne ut. Jeg oppfordrer begge partet til å finne ut av dtte og konkretisere når de mente de forskjellige tingene skjedde. Da er det enklere å diskutere. Forøvrig steg FrP bratt i tiden rundt mai, når du tilsynelatende mener den "ordentlige" børsnedgangen startet.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...