Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva sier menn om andre venners damer?

Gjest Guest_tina_*

Anbefalte innlegg

Nå tok frisøren litt hardt i på meg som barn, så jeg har litt avstumpede sosiale antenner.

Men traff/så jeg kona til en kollega for første gang, eller om det var naturlig i en samtale, kunne jeg fint og fullt bevisst sagt "Det er jo ei skikkelig snuppe av ei kone du har ordna deg" eller "Hvordan fikk en kar som deg ei så bra dame?"(på spøk), uten å legge noe mer i det.

Jeg hadde nok ikke kommentert kroppsdeler generelt, som pupper eller rumpe, men generelt om utseende/kropp kan jeg fint få meg til. Som et rent kompliment, alle liker da å kunne være stolt av partneren de har klart å få tak i?

Og at jeg sier noe slikt, ville aldri betydd at jeg hadde lyst å låne henne i senga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_ts_*

Nå har han sett meg tidligere, og sa hvor han hadde sett meg. Samme fritidsaktivitet, men jeg har ikke lagt merke til ham. Jeg vet at andre har sagt til mannen min at jeg er pen, pene øyne etc, og det reagerer hverken han eller jeg på. M at han komenterer kroppen min som stram, og hvor bra han syns det ser ut med jenter som ser ut slik som jeg, det reagerer jeg på

Lenke til kommentar

Vi kommenterer partneren opp og ned i mente. Har en kompis blitt sammen med ei som alle bare regelrett sikler av fordi hun har de lårene, den rompa eller de brystene, får han høre det. Litt det samme gjelder når ei veninne får seg type.

Men, hey, vi er jo bare en gjeng med infantile og delvis post-pubertale attenåringer. Hvordan de voksne tenker og opererer vet jeg fint lite om.

Edit: Men vi holder selvsagt kjeft om vedkommende sin partner er til stede.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...