Gjest Guest_tina_* Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Mannen min har en arb kollega som jeg møtte for kort tid siden. I etterkant hadde han sagt til mannen min at jeg hadde skikkelig stram og fin kropp. Dette er egentlig et komplimang for min del, men hva får en mann til å si slikt om dama til sin kompis. Greit om han hadde sagt at jeg var pen eller noe, men han komenterte kroppen min. Og hvor pent han syntes det var at jeg hadde muskler etc. Mannen min reagerte veldig på dette. Sitter med litt bismak i munnen. Er det vanlig for dere menn å si slike ting om andres damer? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kommer helt an på. Hvor gode venner er vi f.eks. Hvor i fasen er deres forhold. Så... Om det er en nær venn som nettopp har truffet en dame så vil han ofte spør hva en syns. Da kan kommentarer som går på kropp finne sted. En er da tross alt ikke kommet så langt at personligheten er viktig. Snakker vi om en kollega sin kone så sier en ingenting om henne. Hva som er mellom disse ytterpunktene overlates til leseren å tenke gjennom som en øvelse i sosiale antenner. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_* Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kommer helt an på. Hvor gode venner er vi f.eks. Hvor i fasen er deres forhold. Så... Om det er en nær venn som nettopp har truffet en dame så vil han ofte spør hva en syns. Da kan kommentarer som går på kropp finne sted. En er da tross alt ikke kommet så langt at personligheten er viktig. Snakker vi om en kollega sin kone så sier en ingenting om henne. Hva som er mellom disse ytterpunktene overlates til leseren å tenke gjennom som en øvelse i sosiale antenner. Nå har vi vært sammen i flere år, og jeg er hans kone. Han reagerte på at jobb kollegaen sa dette, og jeg reagerte. Vi jenter kan også komme med komentarer om at han er kjekk, fin rumpe etc, men også dette i starten. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nå har vi vært sammen i flere år, og jeg er hans kone. Han reagerte på at jobb kollegaen sa dette, og jeg reagerte. Vi jenter kan også komme med komentarer om at han er kjekk, fin rumpe etc, men også dette i starten. Da klarer du å finne frem til hva jeg mener ut fra mitt tidligere svar Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vel ,jeg har enda ikke fått svar på motivasjonen hans for å komentere kroppen min til min mann? Så kanskje jeg har lite sosiale antenner, og trenger litt veiledning for å forstå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Motivasjon? Kompliment, sannsynligvis. Det var en ting han la merke til som han kommenterte fordi han tenkte at mannen din ville høre det. Kanskje ikke det mest passende å si, men ikke heng deg opp i det. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vel ,jeg har enda ikke fått svar på motivasjonen hans for å komentere kroppen min til min mann? Så kanskje jeg har lite sosiale antenner, og trenger litt veiledning for å forstå Det er jo tydelig at kollegaen til din mann mangle sosiale antenner komplett totalt fullt og helt. Det kan heller ikke ses vekk i fra at kollegaen loddet stemningen for å få pult deg. enten på tomannshånd eller i en trekant, firkant eventuelt orgie. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vel ,jeg har enda ikke fått svar på motivasjonen hans for å komentere kroppen min til min mann? Så kanskje jeg har lite sosiale antenner, og trenger litt veiledning for å forstå Det er jo tydelig at kollegaen til din mann mangle sosiale antenner komplett totalt fullt og helt. Det kan heller ikke ses vekk i fra at kollegaen loddet stemningen for å få pult deg. enten på tomannshånd eller i en trekant, firkant eventuelt orgie. He he, Den var vel å dra den litt for langt tror jeg. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 He he, Den var vel å dra den litt for langt tror jeg. Tja... Jeg svarer, her på dette forumet, kun ut fra de erfaringer jeg har gjort meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Haha, fantastiske erfaringer. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 He he, Den var vel å dra den litt for langt tror jeg. Tja... Jeg svarer, her på dette forumet, kun ut fra de erfaringer jeg har gjort meg. Ok, da er nok jeg litt naiv ovenfor dere menn. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Haha, fantastiske erfaringer. Ja og nei. En blir jaffal effektiv, brutal og kynisk Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ok, da er nok jeg litt naiv ovenfor dere menn. Du er ikke alene. Enhver mann vil vurdere muligheten for å ligge med enhver kvinne. (Slekt unntatt.) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Gjest: Vit at "brutal_mann" ikke vet noe som helst om noe som helst, og har helt misforstått verden. Ikke ta det han sier for god fisk, verden er ikke sånn. (: Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Gjest: Vit at "brutal_mann" ikke vet noe som helst om noe som helst, og har helt misforstått verden. Ikke ta det han sier for god fisk, verden er ikke sånn. (: Kom til min verden og se... Verden er slik. Om du ar en annen verden å vise meg så vær min gjest. Det ville vert meget befriende, men inntil da har jeg kun mitt liv, min verden, mine erfaringer å bidra med. Noe som, jeg antar utfra ditt utsagn over her, er uviktig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kan fint si til kompiser at damen deres er æssedeilig eller noe sånt, utover det ville jeg ikke spesifisert det noe mer. Hva jeg syns om puppene tror jeg ikke de finner så uhyre interessant. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hos mine kamerater går det med sånn prat til hverandre. Vi vet at kompisens kjæreste er off-limit uans-fucking-sett. Dog, hvis en person jeg ikke hadde et nært forhold til, hadde begynt å kommentere hvor deilig dama mi er, hadde jeg uten tvil reagert. Skal faktisk være enig med brutal_mann her, noen personer manger alt som er av sosiale antenner og gjør alt for å klenge seg til et knull. Heldigvis har jeg ingen av disse i vennekretsen min. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg kan fint gå med på at mannen mangler sosiale antenner og ikke vet hvordan han skal oppføre seg, men det virker mye mer sannsynlig at han bare har misforstått venneforholdet mellom ham og mannen og derfor sier en "kompis"-ting som ikke er så passende. At han prøver å få seg et ligg ved å si noe sånt virker ikke sannsynlig for meg. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vel ,jeg har enda ikke fått svar på motivasjonen hans for å komentere kroppen min til min mann? Så kanskje jeg har lite sosiale antenner, og trenger litt veiledning for å forstå Det er jo tydelig at kollegaen til din mann mangle sosiale antenner komplett totalt fullt og helt. Det kan heller ikke ses vekk i fra at kollegaen loddet stemningen for å få pult deg. enten på tomannshånd eller i en trekant, firkant eventuelt orgie. Sorry men eg er enig med @brutal_mann på denne. Er du skikkelig fin og har fine og strame kropp, skal du ikke se bort i fra at kolegaen til mannen din kanskje prøver seg på deg. Be prepeared, wuahaha. Men på en annen side kan det bety ingenting, kanskje fyren rett og slett er bare dirkete i språket sitt, og sier det han mener der og da. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er jo noen som bare er sånn da; de kommenterer damer i hytt og gevær uansett hvem det gjelder. Får en stereotypisk forestilling av hvordan denne personen er ellers også, men vil ikke risikere å fornærme noen her... Generelt ellers kommer det vel an på normene i omgangskretsen til mannen din. Utifra reaksjonen hans, er det ikke normalt å kommentere andres fruer på den måten. Fikk en kommentar fra en kollega en gang at han syntes min kjære hadde så fine øyne. Syntes det bare har hyggelig. Hadde han derimot sagt med slørete blikk og lyst i stemmen at "hun var skamdeilig" hadde jeg nok ikke vært like komfortabel med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå