Gå til innhold

Hvor mye koster en katt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...
Og ikke glem veterinærutgiftene ved sykdom, markkurer, p-piller, sterilisering, leker osv osv. Hvis det er rasekatt så har man gjerne forsikring i tillegg.

 

Jepp, dette er den potensielle STORE utgiftsposten! Har en venn som var så glad i katten sin at h*n brukte opp hele feriebudsjettet i år for at den skulle bli frisk igjen. Selv om dette var en gratis katt, kostet den nå et 5-sifret beløp i operasjons og veterinærutgifter! Men h*n er veldig glad i katten sin, de aller aller fleste kattene i Norge er dessverre ikke innom veterinæren engang i livet sitt - men stikker til skogs i altfor tidlig alder for å dø selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en Ragdoll selv og det er nok verdens minst krevende katt og ha i forhold til mye annet iaffal. Har hatt noen katter oppgjennom årene. Vi slapp og kjøpe leker til den fordi den ville alltid sloss med meg i stedet. Når jeg satt med ryggen til så kom den bort og slo meg i ryggen for å plage meg sånn at jeg skulle springe etter den.

 

Den tok mine leker når den først skulle leke med noe så den har ikke kostet så allverden. Men faste utgifter er stort sett mat og dyrlege. Drite kan den gjøre ute...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...