aspic Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Eg driv på og leikar meg litt med databasar, som vi snart skal innom i IT-grunnkurs faget eg har på universitetet. Dette er igrunn ikkje eit problem, heller eit spørsmål kvifor det er slik. No holder eg på med ei gjestebok laga i jsp opp mot SQL. Poenget er å skrive ut eit komma etter ein tekst, og etter at jsp har henta data frå SQL. Her lagar eg ei WHILE løkke som skriv ut dei data eg vil ha. out.println("<p><strong>Helsing lagt inn av" + rs.getString(1)); out.println(","+ rs.getString(2)); Dette går heilt fint med unntak av at kommaet blir forskjøvet ut mot midten av setninga. Difor prøver eg å leike smart med å flytte ting slik: out.println("<p><strong>Helsing lagt inn av," + rs.getString(1)); out.println(+ rs.getString(2)); Men då får eg server-error og ting som verre er: Incompatible type for +. Can't convert java.lang.String to int. I mine auge står det nett det same der? Kvifor skjer eigentleg dette? Det blei ein utruleg lang post på grunnlag av eit ganske trivielt problem, men eg vil skjøne mest mogeleg av dette her.. Lenke til kommentar
terjeelde Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hei, Dette virker å være ett JSP-spørsmål, og ikke ha så veldig mye med SQL å gjøre. out.println("<p><strong>Helsing lagt inn av," + rs.getString(1)); out.println(+ rs.getString(2)); Tror det er i andre linjen der at du gjør feil. Bare fjern "+ ", slik at det blir: out.println("<p><strong>Helsing lagt inn av," + rs.getString(1)); out.println(rs.getString(2)); Så burde ting være bedre. Bør kanskje legge fra deg kodingen, få deg litt søvn? Endret 18. oktober 2008 av terjeelde Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hehe.. Takker. Eg er nok ganske nybyrjar på dette området. Er det ein underkategori for JSP på forumet? Søvn?! Kvelden er enda ung! Lenke til kommentar
terjeelde Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hehe.. Takker. Eg er nok ganske nybyrjar på dette området. Er det ein underkategori for JSP på forumet? Søvn?! Kvelden er enda ung! Java-forumet burde kanskje passe? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jo, godt mogeleg det. Det er berre det at foreleseren vår støtt og stadig understreker at JSP ikke er java, og difor er eg litt redd for å bli kasta på hovudet og ut frå forumet der om eg kjem og maser om JSP Men eg prøver meg der eg! Takk for hjelpa Lenke til kommentar
terjeelde Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jo, godt mogeleg det. Det er berre det at foreleseren vår støtt og stadig understreker at JSP ikke er java, og difor er eg litt redd for å bli kasta på hovudet og ut frå forumet der om eg kjem og maser om JSP Men eg prøver meg der eg! Takk for hjelpa Han har forsåvidt rett, men SQL er JSP er *definitivt* ikke SQL! Se lyst på det, om det kommer mye JSP-greier i Java-forumet, og de ikke liker det, så lages det sikkert ett eget JSP-forum. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, eg veit Men eg leste denne underteksten for databaseforumet: Alt som er relartert til databaser, databasedesign og programmering mot databaser passer inn i denne kategorien. JSP er vel programmering mot database? Uansett så kan ikkje spørsmålet mitt relateres til databaser i det heile tatt, så du har nok rett Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 JSP er ikke programering mot databaser nei. Selv om man selvsagt kan interface mot databaser og ofte gjør det. JSP/Servlets er rett og slett serverside webprogrammering i java. Denne flyttes til javadelen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå