Latias Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Riktig. Hva heter hun onde dama som har prøvd å stjele Ella fra Tasha? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Jepp (Mumma Rose). Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvor flyttet Tasha, Robbie og Ella? (by) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå ble jeg i tvil, var sikker på at det var Chicago, men mulig det var Boston. ta neste du Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Du har faktisk spurt om det før også: Hvilken by flyttet Tasha og Robbie til? Spørsmål: Hva heter Rachel og Brad til etternavn? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Haha, syntes det var noe kjent med det jeg skrev Armstrong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Armstrong er helt riktig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Neivel, får vel ta neste spørsmål. Hva var det stripperen hadde stjålet i dagens episode? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 H&A's siste rest of dignity?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Ehhh.... Nei? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bryllupsringene. Tror kanskje spørsmålene er litt for enkle til at folk gidder å svare Hvordan møtte Ric, Martha første gang? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Hos bestefaren deres (Alf)? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 hmm.. møttes de på veien? hun\han hadde bilproblemer eller noe? nei.. jeg tar sikkert feil.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 hmm.. møttes de på veien? hun\han hadde bilproblemer eller noe? nei.. jeg tar sikkert feil.. De møttes på veien ja, men uten bilproblemer. Et hint: sykkel Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Sykkelproblemer! Punktering? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bryllupsringene. Tror kanskje spørsmålene er litt for enkle til at folk gidder å svare Hvordan møtte Ric, Martha første gang? Dem møttes når Cassie (?) og Ric syklet eller gikk og traff på Martha uten å vite at de var nevøer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå