yosh1 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Helloooo! Dette er altså første gangen jeg vurderer å bygge en pc selv, og tenkte det ville vært lurt å høre med dere her først! :] Setter pris på om dere som har erfaring med delene, eller ser at det er noe ikke passer sammen, sier ifra og hjelper meg litt? Jeg er også åpen for forslag til å bytte ut deler til noe dere mener kanskje er bedre. Maskinen skal stort sett brukes til 'vanlig' bruk, musikk og film avspilling. Og noen ganger noe gaming, men dette er noe jeg ikke legger altfor stor vekt på. - Er kabinettet bra? Bråker det? Holder følgende PSU til delene? - Er det rimligere å kjøpe kabinett og PSU hver for seg? Noen forslag? - Kan jeg få bedre, mer effektiv CPU til lignende pris? På forhånd takk Antec Sonata Plus 550 1 1098,- Gigabyte GA-P35-DS3L 1 631,- Intel Core 2 Duo E6850 1 1050,- Kingston VR DDR2-400 1GB 2 178,- Sapphire Radeon HD 2900 1 650,- Seagate Barracuda 7200 1TB 1 910,- Rimeligste totalsum 4695,- https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=85138 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kabinettet er et av de mest støysvake på markedet. Antec Sonata sonata serien og Antec P180/182 er støysvake kabinetter. Her har du et annet alternativ: Kabinett Kabinettvifte Hovedkort Prosessor Ram Skjermkort Harddisk Og annet alternativ: Kabinett Kabinettvifte Hovedkort Prosessor Ram {{ Skjermkort medfølger hovedkort }} Harddisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå