gekkoo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er på jakt etter ny mobil og har sett på HTC touch pro. Men jeg blir nesten redd for å kjøpe den. For jeg har ikke så mye kunnskap om hvordan opratørene(telenor) har som priser og regler når det gjelder internett og for eksempel epost. Får ikke så mye ut av internett sidene dems. Er det sånn har man blir floppet for penger når man har en slik mobil? Går det ann å koble tlf opp mot vanlig wap og ikke 3g? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du betaler for datamengden som overføres, koster 12,50 kroner per megabyte og maksprisen per døgn er 75 kroner. Oversikten finner du på Telenors sider, her. De har også tjenester som gir rimeligere eller fri bruk av data mot månedspris, les mer her. Disse tjenesten kan du ha på ditt vanlige mobilabonnement, og trenger ikke å brukes med usb-modem. Lenke til kommentar
gekkoo Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 vil det da si at jeg betaler bare for å laste opp vg.no, men ikke hvor lenge jeg leser på den? hvor stor tror du en værmelding oppdatering er? Hva vil det si at det står øverst i hjørnet på mobilen at den er tilkoblet 3G, koster dette da penger? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Bare datamengde og ikke tiden du er oppkoblet. At det er 3G logo betyr bare at 3G er påskrudd, noe som gir bedre lydkvalitet med han/henne du snakker med forutsatt at begge har 3G, videotelefoni er påskrudd, men ikke glem at taletiden med 3G påskrudd vil være noe dårligere enn om kun vanlig GSM-nett er på. Lenke til kommentar
gekkoo Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 tusen takk for bra svar! Men skjønte ikke helt det siste med at taletiden blir dårligere? Og til sist, koster det mere penger å ringe vanelig samtale med 3g? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det betyr at batteriet ikke varer like lenge med 3G påskrudd. Det koster ikke noe ekstra å ringe med 3G-dekning. Hvis du har videosamtale koster det ekstra, da. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 hvor stor tror du en værmelding oppdatering er? På Touch Pro (og på noen andre telefoner) er det et værprogram lagt inn fra før, hvor de største byene ligger inne. Det koster veldig lite å oppdatere. Ellers blir du ikke ikke floppet noe mer av å bruke internett på en sånn telefon enn på andre telefoner (selv om det kanskje er enklere å bruke internett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå