Snipper_nr1 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som har noen tips til ruter med god opptid og enkel brukergrensesnitt for brukere med lite it kunnskaper. Ikke snakk om å legge inn uorginal firmware. D-link har jeg opplevd at jeg må oppgradere firmware for å bedre opptiden og netgear har litt dårlig brukergrensesnitt. Noen som har andre erfaringern, først og fremst opptid som er viktig. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvilken D-Link har du? Min har vært oppe i 32 dager nå ser jeg, vet ikke helt på brukergrensesnittet men jeg ville nok ikke trengt å konfigurert den mer enn wizarden jeg fikk første gangen hvis jeg installerte den hvis det ikke var avanserte ting jeg hadde trengt å gjort. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har en DIR-635 fra D-link som er enkel å stille inn. https://prisguiden.no/fritekst_sok....mp;search=S%F8k Har ikke hatt noen problemer med den siden jeg kjøpte den. Anbefales pga rask trådløs og stabil på torrent! Lenke til kommentar
Snipper_nr1 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Akkurat nå har jeg en d-link 655, har jeg oppgradert firmware to ganger på, nå har jeg hatt oppetid på 10 dager, men før det så hadde den vel vært opp i ca 2 mnd. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 DIR-655 er det samme som DIR-635 bare at den har Gigabitporter. Så vidt jeg kjenner til så er det ikke noen andre problemer enn at endel klienter har problemer med trådløsforbindelse til disse, men problemet skyldes i hovedsak programvare i PC og ikke firmware i router. Lenke til kommentar
Snipper Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Trenger flere tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå