Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

MOM.Implementation error etter oppdatering av driver til catalyst 8.10


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Nedenfor kan dere lese en mail jeg har sendt til support hos AMD/ATI. I og med at jeg anser sjansen for å få et normalt hjelpsomt svar derfra som minimal, håper jeg noen her inne kanskje kan komme med noe som kan løse problemet.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

Hi there!

 

 

I am having problems with CCC I recently updated to 8.10, and when I rebooted i got an error message saying "MOM.Implementation" error. I am now using the latest driver, but I am unable to install and use CCS.

 

Here is what I have done.

 

1)Unistalled all ATI drivers and files from "add/remove programs" and C: (manual delete) (rebooted)

 

2)Ran safe mode and ran driver cleaner. Then ran ccleaner and checked for any and all registry errors. Fixed them all. Ran registry mechanic, no errors found.

 

3) rebooted, and once more installed driver and CCS. Reboot. No joy, still same error. Reboot Repeated step 1 and 2.

 

4) Unistalled .Net framework 2. Rebooted.

 

5) installed .net framework 2. Rebooted.

 

6) Ran ccleaner registry check and registry mechanic. Then installed driver and CCC. No joy, still same error. "MOM.implemetation" error.

 

7) completed step 1) and 2) once more. Installed driver ONLY. No problems, but now I don't have CCC.

 

Hardware: ASUS P5Q Pro, Intel E8500, MSI Radeon HD4870 512MB PCI-E (R4870-T2D512), 4Gb system ram, 80 Gb system HDD.

 

Software: GENUINE WinXP Pro (ver2002) SP3 updated, all updates downloaded and installed. .Net framework 1.1 (and hotfix) and .Net framework 2 installed

 

I don't see what else I could possibly have done in addition to the things I have already tried.

 

Please advise on sollution!

 

------------------------------------------------------------------

 

 

-Tet

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...