OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvis min 360 (fra høsten 2007) RRoD'er, og jeg sender den inn til rep, får jeg de nye delene da? Synes å huske å ha lest noe slikt et sted. http://www.itavisen.no/sak/788793/ Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvis det er hovedkortet og GPUen som er problemet så. De gir deg ikke noe nytt hvis ikke det er ødelagt. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kjøpte meg en Elite 360 i forrige uke og har prøvd å titte litt rundt etter dette, men har ikke funnet noe konkret informasjon: Hvordan finner jeg ut hva slags chipset min 360 har uten å måtte åpne den? Det står ikke noe strømforsyningsinfo hverken på pakken eller maskinen såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 se på klistermerket med strekkoden på eska. der skal det stå strømforsyning. falcon har 175 w, zephyr har 203 W (tror eg). dersom det står lågare effekt på din har du nok jasper Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvis lot nr. er over 0831 har du aller nyeste type motherboard, Jasper. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 På min står det lot no: 0809, men det står ikke noe strømforsyningsinfo noe sted. :/ Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvis lot nr. er over 0831 har du aller nyeste type motherboard, Jasper. Dette er helt feil. Hvor har folk i fra at Jasper er ute? Ingen har sålangt kommet med skikkelig bevis på at de har en 360 med Jasper, dvs bilder av Jasper hovedkortet, nye GPUen, strømmålinger som beviser hvor mye mindre Jasper trekker i watt etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå