Colamann Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, topicen sier vel alt.. Jeg leter etter et program som markerer eller tegner direkte på skjermen uten at det går vekk når jeg går inn i spill eller programmer. Prøvde et program som het Screen Marker, men der går markering vekk når jeg går inn i et annet program. Det jeg ønsker er Feks. Å sette en firkant rundt et område i et spill slik at det viser bedre.. Takker for svar. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Er ikke sikker på at jeg skjønner 100% hva det er du prater om men hvis det skal bli brukt til f.eks sniping i spill o.l. så tar du bare en teipbit tegner en sort prikk på den og setter den på midten av skjermen. hvis du trenger hjelp til å lokalisere midten av skjermen så kan du åpne opp sniper sikte og sette den på midten der. slik kan du snipe i spill som ikke har crossair uten å måtte se gjennom sikte..hvis det var det du lurte på Hvis ikke kan du alltids tegne på skjermen med tusj, men det går nok ikke så lett bort og er ikke noe å anbefale. Endret 18. oktober 2008 av Polemos_Theos Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Skal du snipe uten å sikte...? Grunnen til at man ikke ser siktet, er jo at det skal kreves litt mer erfaring for å klare å gjøre det, så du kan jo vurdere å ganske enkelt øve deg litt... Ellers finnes det jo tusjer som man går lett bort, prøv på en annen liknende flate før du tegner på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå