Helen30 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 ja - er det bare meg å min data - eller er det noe feil der?? Får opp "brukernavn" når jeg skal logge på,men ingen steder å taste inn passord...har prøvd dem separat å begge ilag på samme linja,men får opp enten feil passord eller feil brukernavn. Er jeg bare teit nå,eller hvordan kommer dere inn??? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 det er bare brukernavn som kommer opp hos meg også, ingen plass til passordet. kommer bare opp: feil passord, nar jeg legger inn brukernavn og logg på det er mange ting mellom himmel og jorden, som vi ikke forstår ( eller for lov til å forstå ) Lenke til kommentar
Helen30 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 dårlige greier...men men - fixes vel etter hvert Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det var da en merkelig sak. Kan vi få et skjermskudd og informasjon om nettleser samt versjon dere kjører? Lenke til kommentar
voldern Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei, Jeg har lagt ved et bilde som illustrerer hvor man skal logge inn. Om det ikke ser slikt ut til dere må dere gjøre som Ueland sier å gi oss informasjon om hvilken nettleser dere bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg