ZoDz Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ikke egentlig. Tok litt parkour bilder idag og ville prøve det her. Catpass mens jeg lå under. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg må si meg uenig med Mr. Olsen når det gjelder bevegelsesuskarpheten - jeg synes det passer inn her. Det hadde nok blitt bedre hvis det hadde vært mer luft mellom aktøren og muren nederst i bildet. Slik det er nå så blir det litt for mye himmel på toppen. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Bildet funker for meg. Bevegelsesuskarpheten plager meg ikke, og motivet er skarpt og fint. Som Tom savner jeg litt rom, og det hadde vært fint med litt mer kontrast i selve personen. Men det er absolutt noe å jobbe videre med. Endret 20. oktober 2008 av Dotten Svar på off-topic fjernet Lenke til kommentar
magneska Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Enig med Mr. Olsen her når det gjelder klipp og lim følelsen. Jeg synes dessverre ikke at dette fungerer. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Til det konstruktive: Det første jeg tenker, er at du burde enten stått lenger bakover (med fare for å bli hoppet på, though..) eller knipset et millisekung tidligere. Dette er dog lite å gjøre med i etterkant. Hans venstre arm er litt for uskarp for min smak, men greit nok. Det det ble nevnt på tidligere med for lite kontrast til bakgrunnen er jeg ikke enig i - kontrasten er helt grei. Ellers et godt blikk på fyren, ser rimelig konsentrert (dog på en avslappet måte) ut. Alt i alt et greit bilde. Tror ikke jeg hadde greit det spes. bedre sjøl. Endret 20. oktober 2008 av Dotten Svar på off-topic fjernet Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 så dette bildet tidligere.. og syns det skulle vært mer bevegelses uskarphet i bildet. Gitt det en skikkelig følelse av fart, men samtidig beholdt skarpheten til ansiktet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Det står at bildet mangler, har det blitt slettet? Vil gjerne se Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja, fant det ut nu sia. Men likevel takk skal du ha Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Kjeklingen til endel brukere er slettet. Start gjerne en egen tråd hvor dere diskuterer hvordan kritikk skal fremmes osv. I forsvaret er det noe som heter "tenk, trykk, tal". Lev gjerne med denne filosofien, det er for mye av dette her som herjer til tider: http://cache.kotaku.com/assets/resources/2...goninternet.jpg Det er fint å være entusiastisk, men det er også greit å praktisere dyden "måtehold". Og spesielt viktig å respektere trådens tema Reaksjon på moderering kan enten gjøres på pm, eller ta et representativt bilde og send det til meg i posten. Gjerne med tittelen "gammel, gretten admin". Med det er det strek for den diskusjon: __________________________________________ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå