Gå til innhold

BK: The flying dutchman.

ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til det konstruktive: Det første jeg tenker, er at du burde enten stått lenger bakover (med fare for å bli hoppet på, though..) eller knipset et millisekung tidligere. Dette er dog lite å gjøre med i etterkant. Hans venstre arm er litt for uskarp for min smak, men greit nok. Det det ble nevnt på tidligere med for lite kontrast til bakgrunnen er jeg ikke enig i - kontrasten er helt grei. Ellers et godt blikk på fyren, ser rimelig konsentrert (dog på en avslappet måte) ut.

Alt i alt et greit bilde. Tror ikke jeg hadde greit det spes. bedre sjøl.

Endret av Dotten
Svar på off-topic fjernet
Lenke til kommentar

Kjeklingen til endel brukere er slettet. Start gjerne en egen tråd hvor dere diskuterer hvordan kritikk skal fremmes osv. I forsvaret er det noe som heter "tenk, trykk, tal". Lev gjerne med denne filosofien, det er for mye av dette her som herjer til tider:

http://cache.kotaku.com/assets/resources/2...goninternet.jpg

Det er fint å være entusiastisk, men det er også greit å praktisere dyden "måtehold". Og spesielt viktig å respektere trådens tema :)

Reaksjon på moderering kan enten gjøres på pm, eller ta et representativt bilde og send det til meg i posten. Gjerne med tittelen "gammel, gretten admin". Med det er det strek for den diskusjon:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...