Gå til innhold

BK: et håp om ikke høstklisje bilde

heggstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er dritbra. Dessverre med unntak av én liten detalj, og det er kvistene i bakgrunnen. Det er to stykker, hvis de hadde plustelig blitt borte så hadde det løftet bildet veldig! Komposisjonen er flott og jeg liker lyset veldig godt. Klar tier på det siste, men så var det de kvistene, da...

Lenke til kommentar

Takk for kritikken så langt.

Så over til kvistene. På høyre side var det nemmlig mer enn disse to kvistene. De ble klonet vekk. Det skal sies at jeg ikke har prøvd å klone vekk de to som er der no, men tenkte meg at det ville bli litt tomt, viss dere skjønner meg.

Men jeg kan selvfølgelig gjøre et forsøk, og kommer med det senere..

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener med tomt, men av og til bør et bilde være tomt. Jeg synes dette funker så bra i seg selv at de kvistene bare ødelegger. Uten de kunne jeg gjerne hatt dette på veggen. Men sånn som det er nå så tilfører de ikke bildet noe annet enn blikkfang der jeg helst ikke vil at blikket mitt skal havne, dt er den skarpe kvisten som bør ha den æren.

Når man får til et bilde som er så enkelt som dette, men der det samtidig er så godt komponert at hovedmotivet fint tåler å stå alene, da synes jeg man skal tilstrebe den enkelheten istedenfor å fundere på om det trenger motvekt et annet sted. For det gjør det strengt tatt ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...