heggstad Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hva synes dere om dette bilde. Og som tittelene sier, dette bildet er et forsøk på å ikke bli et slikt vanlig klisjebilde. Så hva er dommen? Endret 18. oktober 2008 av heggstad Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Stilig, om enn noe mørkt (skulle gjerne sett at hovedmotivet sto litt mer ut av bakgrunnen). Det er mer et problem i thumbnailen enn i den større versjonen. Endret 18. oktober 2008 av Me sjøl Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg synes det er dritbra. Dessverre med unntak av én liten detalj, og det er kvistene i bakgrunnen. Det er to stykker, hvis de hadde plustelig blitt borte så hadde det løftet bildet veldig! Komposisjonen er flott og jeg liker lyset veldig godt. Klar tier på det siste, men så var det de kvistene, da... Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Takk for kritikken så langt. Så over til kvistene. På høyre side var det nemmlig mer enn disse to kvistene. De ble klonet vekk. Det skal sies at jeg ikke har prøvd å klone vekk de to som er der no, men tenkte meg at det ville bli litt tomt, viss dere skjønner meg. Men jeg kan selvfølgelig gjøre et forsøk, og kommer med det senere.. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Veldig gjennomført, mørkt bilde. Det virker på ingen måte unaturlig. Dystert og fint. Vigneteringen fungerer også veldig godt her. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Takk takk Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Skjønner hva du mener med tomt, men av og til bør et bilde være tomt. Jeg synes dette funker så bra i seg selv at de kvistene bare ødelegger. Uten de kunne jeg gjerne hatt dette på veggen. Men sånn som det er nå så tilfører de ikke bildet noe annet enn blikkfang der jeg helst ikke vil at blikket mitt skal havne, dt er den skarpe kvisten som bør ha den æren. Når man får til et bilde som er så enkelt som dette, men der det samtidig er så godt komponert at hovedmotivet fint tåler å stå alene, da synes jeg man skal tilstrebe den enkelheten istedenfor å fundere på om det trenger motvekt et annet sted. For det gjør det strengt tatt ikke. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Takk for tipsene i alle fall. Er sjuk i dag, så jeg holder meg hjemme, og kan derfor prøve å komme med en enda mer klona versjon senere i dag.. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja, her kommer i alle fall den versjonen med de vekklona kvistene. Ble det noe bedre?? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Tar en titt når jeg kommer hjem, for jeg sitter på Citrix med kjip fargeoppløsning her. Men av det jeg kan se her, så er det verdig veggplass. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Det hjalp betraktelig. Jeg vet ikke om selve bladet burde vært skarpere, eller at det riktig slik som det er nå. Det ser man vel først når bildet kommer opp i en stor størrelse. Et pent bilde er det ihvertfall, og fargene er helt riktige. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg var ikke så veldig plaget av de grenene, men det ble jo ryddigere av kloningen. Hvis det er det man ønsker seg. Uansett synes jeg begge versjonene er pene bilder, og ikke helt klisje. Som trådstarter ønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå