Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

normalt av foreldre?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.. I det siste har alt bare vært helt jævli..vil flytte hjemmefra, men får ikke lov... moren min er x-narkoman(selvom jeg vet hun er det enda) og foreldrene mine går alltid i mot meg, og skylder på meg uansett hva det er.. når jeg skal ta det opp med de begynner de bare sånn ''er jeg en så dårlig forelder!? viss det er sånn det skal ver så kan du bare flytte til din mor!'' og mamma begynner bare å syte over at hun prøver så godt hun kan, og at jeg alltid er frekk osv osv.

hin dagen begynte jeg å grine(griner nesten aldri) fordi jeg fikk nok rett og slett.. er lei av at faren min kaller meg jævla kjerring og skjeller meg ut osv. og er lei av å alltid misstenke moren min for å ha noe i vesken jeg ikke vil se..

men de sier jeg ikke er ''klar'' til å flytte.. jeg fungerer ikke når jeg bor der, blir deprimert av det..

men i tillegg aner jeg ikke hva jeg skal si til barnevernet, er redd for å bli sendt på fosterhjem igjen:/

Er det bare meg som overreagerer, eller er det faktisk litt unormalt av foreldre å gjøre sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...