mopani Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hei Jeg spiste en rullekebab igår, og ble sinnsykt kvalm og fikk helsikes vondt i magen! Jeg kastet ikke opp, men det var nære på flere ganger.. Nå idag har jeg følt meg "syk", hodepine, svettet en del, sliten og slapp.. Er jeg blitt matforgifta? Endret 18. oktober 2008 av 320_coupe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kanskje du er fyllesjuk? Neida, du høres vel egentlig matforgifta ut, men det er jo litt merkelig at du ikke har spydd eller fått diaré da... Lenke til kommentar
mopani Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Kanskje du er fyllesjuk? Neida, du høres vel egentlig matforgifta ut, men det er jo litt merkelig at du ikke har spydd eller fått diaré da... Ja, synes det er merkelig selv.. forresten, jeg spiste nå nettopp, sist gang jeg spiste var igår ca kl 12 på dagen.. Lenke til kommentar
HelioX Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hørtes ikke helt bra ut, nei. Jeg ville drukket Biola (probiotisk melk), spist et rått hvitløksfedd og tatt en spisesje med kanel. Dette hjelper bra mot uggen mage. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Surrer jeg eller er det egentlig vanskelig å få ned en spisesje med kanel? Lenke til kommentar
HelioX Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Surrer jeg eller er det egentlig vanskelig å få ned en spisesje med kanel? Det er noe herk, ja, men det funker. Pleier bare å blande det med vann for så å svelge det. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kanskje du ikke spiser nok kebab-ish stuff til vanlig. Jeg har hatt problemer med å spise grønnsaker fordi magen min ikke tolererer det som en følge av at jeg spiste alt for lite av det før. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Kanskje du ikke spiser nok kebab-ish stuff til vanlig. Jeg har hatt problemer med å spise grønnsaker fordi magen min ikke tolererer det som en følge av at jeg spiste alt for lite av det før. Jeg spiser kebab ganske ofte så tviler på at det er det.. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Lignende scenario skjedde med meg forleden også. Hadde spist en kebab og ble utrolig kvalm. Gikk rett i sengs og kastet faktisk ikke opp, heller. Ble bra dagen etter ihvertfall. Nå vet ikke jeg hvor mye kebaben du kjøpte kostet, men den jeg kjøpte kostet ihvertfall 25,- Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nå vet ikke jeg hvor mye kebaben du kjøpte kostet, men den jeg kjøpte kostet ihvertfall 25,- - En kebab produsert på norske, gode råvarer vil koste 60-70 kroner. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Den var god ihvertfall. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Den var god ihvertfall. Det er bra! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ja den kan være god på smaken. Meeeen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå