Essem Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Forresten, hvor fornøyd er du med din? Storfornøyd. Synes du batteritiden er grei? Jepp. Lydkvaliteten, er den god? Check. All over-experience er grei? Check. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Støtter opp -drugiS- på samtlige punkter! En storartet liten spiller rett og slett. Endret 11. november 2008 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Prøver å bumpe denne tråden så jeg slipper å lage en ny en Er det noen som har prøvd å åpne spillerne og manuelt sette inn eget minnekort. Det har jo kommet 8Gb, men er ikke i prisguiden (kan få utenlands though). Hadde vært ideelt å kjøpe den minste og bare åpne og stappe inn et minnekort. Lenke til kommentar
yoman99 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har 8 gb-versjonen fra Amentio FM-radio? Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Prøver å bumpe denne tråden så jeg slipper å lage en ny en Er det noen som har prøvd å åpne spillerne og manuelt sette inn eget minnekort. Det har jo kommet 8Gb, men er ikke i prisguiden (kan få utenlands though). Hadde vært ideelt å kjøpe den minste og bare åpne og stappe inn et minnekort. Har mine tvil om at det er mulig, men man skal aldri si aldri... Har 8 gb-versjonen fra Amentio FM-radio? Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Prøver å bumpe denne tråden så jeg slipper å lage en ny en Er det noen som har prøvd å åpne spillerne og manuelt sette inn eget minnekort. Det har jo kommet 8Gb, men er ikke i prisguiden (kan få utenlands though). Hadde vært ideelt å kjøpe den minste og bare åpne og stappe inn et minnekort. Umulig. Det er ikke minnekort som sitter inni den, men minneenheter. Om du har über loddeskills og får tak i en riktig type minneenhet fra et eller annet sted (dette er ikke noe som salges til privatfolk) så kanskje Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hadde igrunn bare et lite håp. Vet dette gikk an på Creative Zen Photo (?) =] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 det er fordi den hadde microdrive, en liten harddisk med samme tilkobling som compact flash minnekort. i den sammenhengen her er det like relevant som å håpe bilen din blir større når du vanner den fordi det funker med planter Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Greit, du vinner Ødegård. Var bare et spørsmål, men flott metafor Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Fikk min fra amentio i går og måtte bare løpe på treningsstudioet for å teste den og synes den er helt super. Veier så lite at jeg kan henge den på snora til genseren uten at jeg merker at den er der selv når jeg jogger. Testet den også med beyerdynamic dt 770 eller hva de heter og her spilte den både høyere og bedre enn iphone som jeg brukte fra før. Synes displayet, knappene, lyden, byggekvaliteten, vekten, utseendet, ja alt er veldig bra. Navigasjon er litt kronglete når man er vant til stort display og touch screen fra iphone, men heldigvis utgjør tiden jeg bruker i menyene 0,00001 promille av tiden jeg bruker til å faktisk høre på musikken. Er så artig å bli overrasket over hvor bra noe er når man på forhånd har researchet det veldig grundig. Har ikke prøvd og kommer ikke til å prøve radioen. Radio er for anleggsarbeidere og trailersjåfører. Liker også at spilleren funker som en minnepenn og at jeg bare kan kaste mapper med musikk over på den. Jeg har lest at den ikke har mappesortering, men musikken blir sortert likevel så da er det sikkert fordi jeg har fikset album og artist og slikt på sangene i itunes. Batteritid kan jeg ikke uttale meg om, men er oppgitt til 15timer som er bedre enn ipod nano og iphone som jeg hadde fra før og generelt mer enn nok til mitt bruk. Default lysstyrke var også ekstremt sterk så jeg satte den til minimum og kanskje den varer enda lenger nå? Edit: Måtte bare prøve radioen fordi anmeldelsen på ABI påstod mottakelsen var dårlig. Nå hører jeg aldri på radio så vet ikke om man må ut i ingenmannsland for å teste den skikkelig, men fungerer helt perfekt her hjemme hos meg i bomberommet jeg sover i. Endret 11. desember 2008 av TwiiK Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk en svart Sansa Clip 8GB til jul av kjæresten min, og jeg er kjempefornøyd! Mangler bare noen gode hørepropper så er alt fulkomment. Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Noken som veit om ein nettbutikk der dei har denne på lager? Ser ut som dei fleste er utsolgt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå