baggin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei, Har trøbbel med høyttalerne. Har fått beskjed om å sjekke om innstillingene står på analog eller digital lyd. Er inne i kontrollpanel -> lyd, men kan ikke helt se hvor jeg kan sjekke dette. Noen som vet?? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvordan har du koblet til bak? Bruker du vanlig 3,5mm jack, så kjører du analgt. Kjører du derimot optisk kjører du digitalt. Lenke til kommentar
baggin Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Koblet via USB. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvilke høyttalere har du? Lenke til kommentar
baggin Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Logitech Z-10. http://www.dinside.no/data/lyd-bilde/hifi/.../art382916.html Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har de samme høyttalerne. I kontrollpanel og lyd, skal de stå som default for at du skal få lyden igjenom de. Husk at disse høyttalerne har eget lydkort og er uavhengig av andre. Lenke til kommentar
baggin Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Sorry at jeg ikke spesifiserte mer. Jeg får lyd. Så det er ikke dette som er problemet. Har skrevet litt om problemet i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1017607 Virker som en garantisak og har fått beskjed om at at det sannsynligvis er noe galt med kondensator/membran. Men support der jeg kjøpte de ville at jeg skulle sjekke hvorvidt jeg kjører med digital eller analog lyd. Så det var egentlig det som var spørsmålet mitt i denne tråden . Jeg har ikke funnet ut av hvordan jeg ser dette... Lenke til kommentar
baggin Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå