Gjest Guest Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei, jeg lurte på om det finnes noe reseptfritt som kan hjelpe meg å sove, som man kan kjøpe i Norge. Har ikke lyst på sovepiller, siden de bare gjør vondt verre, men hvis det ikke finnes noe i Norge så er det vel bare å bestille noe fra utlandet, men vil se om det er noe annet som kan hjelpe først. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det eneste du får uten resept er vel diverse urteblandinger, som f.eks. Valeriana Natt Så det er jo noe du kan prøve. Kan ikke si om det fungerer eller ikke, siden jeg ikke har prøvd det selv. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du kan også forsøke å forbrenne litt stresshormoner med trening og en varm dusj en stund før du legger deg. Ellers er det jo lurt å unngå koffein, siden dette gjør det vanskeligere å sove. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei, jeg lurte på om det finnes noe reseptfritt som kan hjelpe meg å sove, som man kan kjøpe i Norge. Har ikke lyst på sovepiller, siden de bare gjør vondt verre, men hvis det ikke finnes noe i Norge så er det vel bare å bestille noe fra utlandet, men vil se om det er noe annet som kan hjelpe først. Vurdert kamille te? Kamille er beroligende og avslappende. Tror det finnes i tablett form, men jeg er ikke sikker. Reseptfritt er det i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå