Pellar Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 hei, jeg har et problem. jeg har siftet hovedkort i maskinen min og cpu(ikke nytt), men når jeg starter opp maskina får jeg kun svart sjerm. du hører at hddene starter. får alarm på høytalern på kabinettet. noen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) alarmen forteler deg hva feilen er. Pipene er kode for hva som er galt, ltså hva komponent som ikke starter, RAM for eksempel. Sjekk hovedkortmanueln for å tolke dem. Når du har gjort det vil vi ha nok info til å kunne feilsøke videre uten å "skyte i blinde". PS: om det ikke står i manualen, så last ned manualen fra produsentens side. Dne du får med i esken er ofte en forkortet versjon og inneholder ikke alltid sidene som omtaler feilpipene. -Stigma Endret 18. oktober 2008 av Stigma Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 er helt nye ram brikker, var demo kort så jeg har ikke manualen, men skal se om jeg finner den på asus sine hjemmesider Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) detter er alarmen jeg får CPU overheated; system running at a low frequency, allt er koblet rett. hva kan det være som gjør det? er det CPUn som er gåen? Endret 25. oktober 2008 av Pellar Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 jer lurer på vordan jeg restarter biosen på et asus p4b533 hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå