BoC_SantaCruz Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Etter siste oppdatering til 2,5 får jeg ikke spillt av musikk, eller finner ikke musikken min på nettverket. Dette har virket fint tidligere. Får spilt av film som normalt. Når jeg velger servern min og så musikk får jeg denne koden. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Feilen er funnet! det var en korrupt musikk fil som ødela alt.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Seriøst? Det ser ut som om det er mange rundt på nett som sliter med dette, meg inkludert... hmm Kanskje du har funnet løsningen?? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg synes dette er litt snodig allikevel .... jeg finner korrupte videofiler på min ps3, men den bare gir beskjed om at de er korrupte når jeg forsøker å spille de av... den slutter ikke å vise alle videofilene pga det... snodig. Dette skjønner jeg ikke noe av.. Hvilket OS kjører du ? Edit : WOW Nå løste problemet mitt seg her. Men ikke på måten man skulle tro. Jeg installerte TVersity og woops så kan jeg streame musikk igjen. Men ikke bare gjennom TVersity mediaserveren, men også gjennom den gamle Windows Media Player 11 medieserveren!! Snodige saker, men OK! Endret 30. november 2008 av snoemann Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg bruker vista. Heldig vis hos meg så var de i en folder med mest bare tull denne filen lå. gla jeg slapp å lete gjennom de 1000 mappene med albumer jeg har.. Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Prøver meg her jeg: Skal legge inn filer på PS3 fra Pc. Bruekr Tversity, men får opp feilmeldinger etter kun kort tid, og kopieringen avbrytes. Bruker trådløs mellom pc og router, og mellom router og PS3. Tenkte jeg kunne strekke en nettverkskabel mellom pc og ps3, men jeg får det ikke til da heller......... JÆLP! Noen gode forslag til hvordan jeg skal klare å legge over filer fra Pc til PS3 på en lettvindt måte? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg deler alt på nettverket mitt via WMP11 har ikke noe liggende på ps3 kan ikke ha nettverks kabel direkte mellom PC og PS3 må ha den via en switch/router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå