Gå til innhold

Nesten ny 360 leser ikke plater!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Hei! Kjøpte meg 360 for en måned siden. Nå vil den plutselig ikke starte spillene mine lenger. Jeg spilte Mass Effect i går kveld, men når jeg i dag skulle spille videre kom jeg i hovedmenyen istedenfor at spillet startet automatisk. Det står bare "Open Tray" nederst i skjermbildet. Trykker jeg der går drevet ut. Jeg har prøvd flere forskjellige spill. Den finner ingen.

 

Tips? Må vel sende den inn? Er dette et vanlig problem?

 

Vet at konsollen er kjent for å ha dårlig kvalitet, men at den bare skulle holde en måned hadde jeg ikke trodd.

 

Edit: Prøvde å løse ut drevet og sette det inn igjen flere ganger. Etter 5-6 forsøk startet omsider spillet. Dette er uansett ikke holdbart!

Edit2: Tok en restart etter at jeg fikk et spill til å starte. Da startet den perfekt. Hva skjer?

Edit3: Fungerer hver gang nå! Kanskje den bare var litt småsyk? Eller er jeg inne i en heldig periode akkurat nå? Hva tror folket?

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har funket perfekt etter flere tester. Spiller Mass Effect stabilt som før nå! :D Håper den fortsetter slik...

 

Skjer det engang iblant? Flere som kan bekrefte dette? Høres rart ut men...

 

Skal sies at jeg faktisk har hatt akkurat det samme problemet med min PS3 en gang. Den leste heller ikke plater, men begynte plutselig å fungere perfekt igjen. Har ikke hatt noen problemer siden det. Satser på at det samme gjelder 360-en.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...