toazty Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 noen som har tips til hvordan jeg kan unngå så mye støy fra ps3'en , er ikke så ofte en støyer så mye, men av og til, og når det plutselig begynner å dure når jeg ser film blir jeg litt så irritert.. kan jeg sette inn annen vifte? eller kanskje jeg bare skal gjemme den ned i skuffa ( kan kanskje bli litt vel varmt for den ) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Å gjemme den i skuffen fører mest sansynligis til enda meir støy. Har du hørt viften i PS3 på max? Det er eit sannt lite leven skal eg si deg. Er ikkje akkurat sunnt å isolere den over lengre tid heller Åpner du konsollen din ryker også garantien. Men at konsollen begynner å dure? Det høres vel ikkje heilt normalt ut vil si? Kan du beskrive denne lyden litt meir nøyaktig? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) er ikke noe slik during i den forstand.. men du hører at vifta går ganske bra.. det bråker mer enn dvd spilleren min når jeg brenner plater.. , et sant helvete med denne støyen når jeg ser på film.. Endret 18. oktober 2008 av toazty Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 send den inn til rep, den skal ikke bråke sånn, min står ca 3 meter unna, hører ikke ett kvekk, bortsett fra når blu-ray spinner litt i starten. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 reperasjon koster nok en formue, tenkte kanskje jeg kunne fixe dette selv.. har ikke kvitering på den heller.. den ble kjøpt på en eller annen butikk i sverige ..... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 reperasjon koster nok en formue, Hvis du sender den inn til nordisk film så reparerer de det gratis hvis det bråker mye mer enn den skal. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 ok. men jeg hører ikke noe støy nå , nå har den stått på 1 times tid.. men nå bruker jeg den ikke, men hvis jeg setter i en film vil den kanskje begynne å lage lyd , den samme hvis jeg spiller.. ikke alltid.. men av og til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Under idle utfører ikkje maskinen noen krevende oppgaver, derav mindre varme. Men så raskt du setter i gang eit spill evt. film så er det naturlig med noe meir varmeutvkling og derav økt viftestøy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan jo være at den er full av støv eller noe. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Få byttet den. Seriøst. Jeg hadde samme problemet med min 60GB, solgte den og kjøpte en ny 80GB. Aldri angret et sekund, nå slipper jeg å irritere meg over den infernalske susinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå