wûst Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei Da har jeg, som mange andre før meg, fått RRoD på min 360. Jeg har ingen peiling på hva jeg bør/kan gjøre nå, er sikker på at jeg har kvitteringa fra Elprice, men hvis jeg ikke har den, hva gjør jeg da? Eller, for å gjøre det helt klart: Hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Blås i kvitteringa, ta kontakt med Microsoft direkte på tlf 800 14 174. De vil spørre noen spørsmål, bla om serienummeret på 360en så det kan være greit å ha den foran seg. Når du forklarer at du har tre røde lys osv så sier de at den må sendes inn og ordner med frakt. Vanligvis kommer det noen på døra fra et lokalt spedisjonsfirma og henter 360en din. Normalt sett har du den tilbake i fungerende stand etter ca 1-2 uker. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 - Jeg ringer - Gir dem serienr - De kommer og henter/jeg sender den inn - Tilbake om 1-2 uker Slik? Regner med jeg ikke betaler noe siden det er en maskinfeil? Og serienr. står det på boksen en plass eller i håndboka som fulgte med? Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 står bak på boksen. I tillegg kommer de nok muligens til å be deg sjekke diverse mens de er på tråden, slik som å ta inn og ut kontakten osv. Så det kan også være greit å ha tilgang på boksen tilkobla tv i umiddelbar nærhet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Har allerede teste det med å ta ut og inn kontakten, men hvordan kan de komme og hente den? Som jeg vet har jeg akdri sett noe Microsoft-base her i Trondheim? Men de har vel det ... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er DHL som kommer og henter den, så sender de den til Tyskland elns for å reparere den. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er kun selve boksen jeg skal sende inn? Altså inge strømkabel, HDMi-kabel eller Memory Card? Kontrolleren? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ingenting annet enn selve Xboxen. Ingen harddisk, minnekort, kabler, kontroller eller noe. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er DHL som kommer og henter den, så sender de den til Tyskland elns for å reparere den. Stemmer det. Jeg er sjåfør hos DHL og det blir noen hentinger og leveringer Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du bør også være obs på at konsulenten hos MS i beste fall er en polakk som har tatt brevkurs i svensk. DA MÅ DO SI NAVNE DIT VAAAALDI TYDLI! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Skal huske på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå