Gå til innhold

salg av 3 måneder gammel pc, pris?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg for 3 måneder siden en ny pc etter å kun ha spilt konsoll de siste årene. Greia er at jeg ikke har tid til å spille så mye på den, og liker i bunn og grunn konsoll til spilling best.

Specs:

Skjermkort: EVGA GeForce 9800GTX 512MB GDDR3 SSC,PCI-Express 2.0, 2xDVI-I

Hovedkort: ABIT IP35 PRO, P35, Socket-775, ATX,Silent Otes2, 2xGbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16

PSU: Corsair Powersupply 620W, 120mm Vifte,8xSATA, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin

Kabinett: Cooler Master Mystique 631, SortAluminium (Uten Strømforsyning)

RAM: 2 x Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5,Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's (8 giga RAM med andre ord)

CPU: Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, SocketLGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan

HDD: Western Digital Caviar GP 500GB SATA2,16MB 7200RPM

Brenner\spiller: NEC DVD-brenner AD-7200S Silver

Selger også:

Skjerm: Samsung 22" LCD Syncmaster 226BW TCO99Black, 1680x1050, 2ms, VGA/DVI, 1000:1

Tastatur: Logitech G11 gaming tastaturUSB, Svensk Layout

Mus: Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0PS2/USB

Har også noen vifter, kjølepasta etc. jeg slenger med.

Noen som har noen tips om pris? Jeg regner med at det beste ville vært å solgt alt løst, men lønner det seg i forhold til alt stresset med å sende til 6-7 forskjellige personer? Ingen av delene er overklokka, alt er som det var da jeg pakka det opp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reagerte litt på at det er svensk tastatur. Er komponentene kjøpt i Norge eller i utlandet? Det har betydning for verdien i og med at det blir mer tungvint å reklamere hvis de ikke er kjøpt i Norge. Er komponentene kjøpt samlet/på samme sted eller litt her og der? Har du kvittering/kjøpsbevis for alle komponentene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For å si det sånn, bruktmarkedet for PC lønner seg ikke! Du taper 7000 på 3 månender vist du selger den for 8000, og da er du heldig.

Tipset mitt er å selge blant venner og kjent, ettersom det er lettere å lure de til en pris som er mer akseptabel for deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...