eblth Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Har et ganske ubetydelig (men irriterende) problem med pcen, nemlig at hvis jeg går inn på f.eks "Mine bilder"-mappen, så vises ikke miniatyr-bildene, for at de skal vises må endre visning til "detaljer" eller en av de andre typene, så tilbake til store ikoner (altså, det er kun en hvit firkant over filnavnet). Jeg prøver å oppdatere og vente, men det skjer ikke noe, og det samme skjer hver gang jeg lukker og åpner mappen igjen. I tillegg er bakgrunnsbildet på pcen alltid svart, uansett hvor mye jeg prøver å endre tema og bakgrunnsbilde. Lurer på om de to kan ha noe med hverandre å gjøre, siden begge feilene skjedde ganske samtidig for en stund siden. Takk for svar Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er veldig mulig dette er spyware eller lignende. Har du kjørt antispyware ol.? Jeg er ikke sikker på dette med ikonene dine, men det med wallapaperen har jeg vært borti. Last ned denne registerdixen fixreg.zip kjør fixreg1.reg og fixreg2.reg Når du blir spurt om sette dette inn i registeret trykk ja. For å være på den sikre siden, kan det være lurt at du tar en registerkopi før du event. gjør dette. Dette tror jeg egentlig burde vært postet under Programvare, Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå