amish92 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tenker å kjøpe blu-ray spiller, og har også lyst på PS3... Lurer bare på om det er mye forskjell på Samsung BD-P1500 og PS3 som blu-ray spiller? Er det vits i å kjøpe blu-ray spiller hvis man har PS3? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har en samsung blu-ray spiller og en PS3, og kan ikke se noen store forskjeller. Hvis du har PS3 fra før av tror jeg ikke at du trenger en samsung bd spiller. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har begge de spillerene du nevner, og jeg foretrekker å bruke Samsungen. Har litt bedre bilde, har mulighet for bitstream av HD formater, og får brukt min universal fjernkontroll. Samt at PS3 tidvis bråker. Jeg har vært heldig med min, men selv på det stilleste så er Samsungen mye bedre da denne er helt lydløs under normal avspilling. (Kun den normale søkelyden hvis man bytter kapittler). Men skal du kjøpe i dag, så er det anbefalt at du tar en titt på Panasonic BD 35 eller BD 55 som vist skal gjøre en enda bedre jobb både på Blu-ray og vanlig DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå