chokke Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er det bare meg, eller blir nesten alle programmer latterlige etter en sesong? Se på Discovery Channel. Der var (Programmet med Bear Grylls) utrolig underholdene i en sesong, men så ble det oversatt til norsk navn, og ikke nok med det, reklamen kommer med norsk stemme. Lidelsen stopper ikke her, det viser seg at i neste sesong etter å ha sett knaksukseen etter sesong 1 at han har begynt å filosofisere, og fremstå som en drittsekk, en religiøs drittsekk sådan! #%"/&( . Jeg vil se på hvordan en overlever, ikke høre om hva du skal gjøre hvis du har et kamerateam og faller ned 100 meter ned i en bredsprekk. Jeg vil heller ikke se 20 programmer som omhandler dette ene temaet (Survivorman, ripoff!). Vil gjerne ta opp et par andre programmer jeg finner frustrerende. Denne gangen er det også Discovery Channel. American Chopper. Braksuksess når de bygde fete sykler, kranglene virket ekte og det var underholdene å se på. Så dukket det visst opp ørten andre programmer som også bygger sykler, "krangler" og hermer. Da ble visst også American Chopper ødelagt. "Hvordan gjør de det?" Så fascinerende program med mye potensiale. Helt til ... de måtte vise hvordan en flyhangar fungerer, har de sluppet opp for ting som lages? Jeg synes det var festlig å se på hvordan lyspærer, glidlåser, gafler, ledninger, golfballer osv osv lages. Med engelsk (!!!!!!!) kommentator, ikke han norske tullingen som høres ut som en hjernedød tulling! Så har vi norske kopier av program. Kitchen Nightmares med Gordon Ramsey. Guuud så festlig, dramatikk og profesjonalitet er grusomt fascinerende, og tipsene kan taes med seg videre. Såklart, når noe lykkes, skal en tulling av en nordmann prøve å etterligne. Eyvind Hellstrøm prøver seg med Gordon sin karisma og stolthet, men lykkes ikke i nærheten. Prøver å virke autoritær. Blir regelrett flau av å se på (derfor jeg ser på ). Det eneste Hellstrøm gjør som er bedre enn Gordon sitt program er at han kommer tilbake en måned senere og sjekker hvordan det har gått, det savner jeg et lite 2-3 minutters innslag i Kitchen Nightmares. Dette var eksempler på noen programmer som jeg synes er tragiske. Så jeg lurte på om det bare er jeg som synes dette om programmer som går på TV for underholdningens skyld, er det dette massene vil ha? Noen som har noen meninger om dette? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Survivor man er ikke rip off av bear grylls, omvendt, nesten. Men bear grylls er pyse, han gjør ting med kamera folk. Men du har et noenlunde godt poeng med det andre Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg er uenig i deg i forhold til Hellstrøm, de som har møtt han eller har sett han intervjuer før programmet hans på TV3 vet at han er omtrent like arrogant osv som fremmstilt på tv. Synes det er bra underholdning Hellstrøm serverer oss. Endret 30. november 2008 av STRAND1 Lenke til kommentar
deer Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg er akkurat som trådstarter, jeg blir flau av Hellstrøm. Han har veldig lite karisma, som mange andre. Men da egner man seg ikke til å lede et TV-program!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Jeg er uenig i deg i forhold til Hellstrøm, de som har møtt han eller har sett han intervjuer før programmet hans på TV3vet at han er omtrent like arrogant osv som fremmstilt på tv. Synes det er bra underholdning Hellstrøm serverer oss. Han kunne vært president i USA for alt jeg hadde brydd meg. For meg, som forventer et underholdningsprogram ser på Hellstrøm fordi Hellstrøm oppfører seg som en patetisk skapning, ikke fordi han gjør "mirakler" med elendige steder. Samme med luksusfellen og whatnot, det er fordi folk sliter at det er gøy, ikke fordi de klarer seg. Det er dette med at utenlandske programmer gjør det bra, som noe nytt og originalt på TV for oss, så kommer det noe norskt skvip eller på en eller annen måte skal Norge kobles inn i det. Eller, som sagt, så kommer det en ræva sesong 2 av programmet. En underholdningsserie er ikke det samme som en "ekte" serie, som er filmet i en garasje. Se på det som The Sims 3, melking av suksesser . Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Den fornorskingen av discovery er bare å le av. Irriterte meg over at Dirty jobs ble kopiert! Av enelleranna norsk tulling som gjorde akkurat det samme og prøvde å være like morsom etc. Jaja, mulig de har fjerna det nå. Makan til humbug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå