Gjest Gjest.. Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hey, jeg er ein gut på 17år For og gå rett på sak. Nor jeg hadde samleie med dama, så var alt som normalt, og nor eg skulle ta kuken utav dama, så var kondomen igjenn, inni dama :o Litt dårlig forklart, men det var sæd i kondomen, så jeg har komt heldig vis inni kondomen, men nor eg drog den ut, så var kondomen igjenn.. Noen kjangs for graviditet då liksom ? :s Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 altid en sjanse, men det det er vel lite trolig. Dessuten har man jo mange enkle måter å fikse en evt uønsket graviditet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest.. Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Som Abort meiner du ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Som angrepille. Få hun til å ta en innen de neste 24 timene og du er off the hook. Lenke til kommentar
Gjest Gjest.. Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Som angrepille. Få hun til å ta en innen de neste 24 timene og du er off the hook. Lit seint kansje :/ Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Som angrepille. Få hun til å ta en innen de neste 24 timene og du er off the hook. Lit seint kansje :/ Angrepillen må taes innen 72 timer etter ubeskyttet sex. 72 timer = 3 dager Endret 18. oktober 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå