King Saul Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Installerte nettopp Windows Vista x64 på min nye PC. Det er en engelsk CD, så første installasjon ble på engelsk. Jeg installerte norsk språkpakke, og aktiverte denne, men "Dokumenter" heter fortsatt "Documents", "Bilder" "Pictures", og C:\Programfiler finnes ikke. Jeg gjorde akkurat samme prosedyre på laptoppen min for en ukes tid siden, det fungerte helt perfekt. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 list hardware kansje ? og fortell hvilken vista det er ? ingen som kan hjelpe deg når de kunn vet at det er "windows vista x64" eneste vi vet er at det er 64 bit en eller annen vista. sikker på at du lastet ned rett språkpakke ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) list hardware kansje ? og fortell hvilken vista det er ? ingen som kan hjelpe deg når de kunn vet at det er "windows vista x64" eneste vi vet er at det er 64 bit en eller annen vista. sikker på at du lastet ned rett språkpakke ? hvis dette har virket på hans laptop tyder dette på at den er ultimate, for jeg tror ( hvis jeg ikke tar feil )er det bare ultimate ( x32/64bit ) som har 35 språkpakker som ekstra nedlastinger. edit: TCi Se profil Legg til som venn Send Melding Finn medlemmets tråder Finn medlemmets innlegg 13/10-2008 : 19:42 Innlegg #3 Brukermoderator Innlegg: 12285 Ble medlem: 08/11-2002 Bare Vista Ultimate og Enterprise har denne muligheten. Via Windows Update. -------------------- Wii-fan.net trenger skribenter, ta kontakt om du er interessert! Wii-FAN.NET | eholten.net Endret 19. oktober 2008 av p@ge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå