Nismo Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hvis jeg skal registrere et domene, vil da folk automatisk finne siden min hvis de søker på internett etter den? Eller må jeg betale ekstra hos de som server siden min for at de skal "reklamere" (finner ikke noe bedre ord) for siden min. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Ja, men du må i "hodet" på scriptet legge inn meta-ord - ord som du mener andre skal søke på for å treffe din hjemmeside. Hvis du ikke har et originalt domenenavn av typen x.no, x.com osv, men bruker en hjemmeside til din internettleverandør, må du som regel registrere deg hos de ulike søkemotorene. skarsk Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Du kan registrere siden din i de fleste søkemotorene. Noen tar betalt andre ikke. I kvasir er det vel gratis for privatpersoner, men koster ca 1200,- i året for bedrifter. Registrere siden din i kvasir : http://kvasir.sol.no/addurl/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå