Ziang Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er ikke helt sikker, men jeg trur der er Skjemkortet som ikke "funker" helt som det skal... Har altså da XFX GeForce 7600GS. og når jeg f.eks spiller spill som CSS, WoW osv... Dukker det alltid opp firkanter i forkjellige farger, og av og til blir bildet "dratt" utover til pigger i forkjellige farger. Også kalt artifacts? Jeg lastet ned RivaTuner og prøvde å klokke skjermkortet både opp og ned. Det vart forkjell, men firkantene var der enda. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å fjerne dem eller hva jeg burde klokke skjermkortet mitt til? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Skjer dette på standard-frekvensene er skjermkortet ditt defekt eller grusomt overopphetet. Har du overklokket har du tatt litt vel hardt i. Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Skjer dette på standard-frekvensene er skjermkortet ditt defekt eller grusomt overopphetet. Har du overklokket har du tatt litt vel hardt i. Det har skjedd helt siden jeg fikk det :O Var først i dag jeg prøvde og klokke det Fins det ingen andre løsninger enn et nytt kort da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nei. Hvis det var sånn når du fikk det er det helt klart en reklamasjonssak. Kontakt butikken du kjøpte det fra. Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 vel... Nå er det to år siden jeg kjøpte dataen min fra komplett jeg overså problemet istedenfor og klage på den Er vel kanskje forseint nå? Men takk for svar Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Neida, du har 5års reklamasjonsrett på slike varer. I tillegg gir XFX deg 'livstidsgaranti' på det kortet, hvis det ikke har noe fysisk skade, om du husket å registrere det på nettstedene deres. Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Nei har nok ikke registrert meg på XFX sine sider men kan vel fortsått reklamere for kortet? Så på kortet idag og det hadde ingen fysiske skader. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det kan du. Ta kontakt med butikken der du kjøpte kortet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 For all del, reklamer med en gang. Da får du et mest sannsynlig et nytt og bedre skjermkort i bytte, det er jo absolutt å foretrekke. Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg reklamerte for kortet i dag, Nå gjenstår det bare å se om jeg får et nytt et! Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Men dere er sikker på at det er skjermkortet det er snakk om her? Gidder ikke sende det inn å få høre at det fungerer som det skal og betale for det. Har Hovedkort: ASUS P5V-VM DH prosessor: Intel Core 2 Duo 2.13 2GB Ram og som sagt skjermkortet mitt. Burde da iallefall klare å kjøre CSS Uten at det dukker opp "artifacts"? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tja, høres jo ut som skjermkortet, men om du kunne testet det i en annen maskin bare for å forsikre deg om at det er kortet, så hadde det jo vært en fordel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå