bholmsen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Er det noen som husker hvor mye ett spill kosta? Synes jeg kjenner igjen halvparten av spillene. Og på den tiden var jeg kun 13 år, og penger hadde jeg ikke :!: Hvis konsollen kostet 140 pund, ca. 1400-1500,- så lå vel spillene på rundt 200 kanskje. Endret 19. oktober 2008 av bholmsen Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Verdien av en krone var vel en del mer enn det den er i dag. 3-4 ganger så mye, mer? Dunno. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) G7000. Gunfighter hadde jeg, råartig hehe. Cosmic Conflict hadde jeg også, artig Stonesling Spacemonster Skiing og mange andre.. Hadde tom. musikksaken hehe. Endret 19. oktober 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Someth Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hadde vert kjekt med kjelder på slike artiklar Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Utrolig søt historie. Jeg ante ikke at man hadde delvis analoge spillkonsoller på markedet allerede på 60-tallet. Helt utrolig. Han Ralph Baer virker som en knakende ålreit kar. Og smart geek, ikke minst. :-) Lage spill på hullkort, liksom... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan koblet/kobler man disse to maskinene på TVen? Kanskje et dumt spørsmål, men Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Den "gode" gamle coax antennekabelen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Anbefaler Discovery sin mini-serie angående videospill opp gjennom tidene, "I, Videogame". Du finner det sikkert hvis du leter litt rundt på veven. Hvordan koblet/kobler man disse to maskinene på TVen? Kanskje et dumt spørsmål, men Lim. Endret 20. oktober 2008 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Elektroniske spill har eksistert mye lengre enn de fleste er klar over. I 1951 lagde britiske vitenskapsmenn en datamaskin de kalte Nimrod – den var stor som et monster, og dens eneste funksjon var å spille det enkle spillet Nim Kuult;) Nå kan jeg begynne å si at jeg er oppkalt etter verdens første spillmaskin? Beklager å måtte skuffe deg, men Nimrod er bibelsk navn fra 1.mosebok Denne karen var jo jøde, så kan kanskje ha en sammenheng? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Anbefaler Discovery sin mini-serie angående videospill opp gjennom tidene, "I, Videogame".Takk for tipset Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Elektroniske spill har eksistert mye lengre enn de fleste er klar over. I 1951 lagde britiske vitenskapsmenn en datamaskin de kalte Nimrod – den var stor som et monster, og dens eneste funksjon var å spille det enkle spillet Nim Kuult;) Nå kan jeg begynne å si at jeg er oppkalt etter verdens første spillmaskin? Beklager å måtte skuffe deg, men Nimrod er bibelsk navn fra 1.mosebok Denne karen var jo jøde, så kan kanskje ha en sammenheng? er vel den arketypiske jeger, eller er jeg på bærtur? Lenke til kommentar
Vetahutt.2 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Må bare henge meg på her. G7000 var helt utrolig bra, jeg har aldri hatt makan til spillopplevelser. Med så enkle skjermbilder, var jeg som 8-9-åring nødt til å skape resten av spillet i fantasien. Jeg var kongen av trampoline! Verdens rikeste tyv! Jeg landet på månen ca en milliard ganger. Den bug-en i bowlingspillet elsket jeg. De coverne der var et meget sterkt gjensyn, takk for den linken. Tråden made my day! Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Må bare henge meg på her. G7000 var helt utrolig bra, jeg har aldri hatt makan til spillopplevelser. Med så enkle skjermbilder, var jeg som 8-9-åring nødt til å skape resten av spillet i fantasien. Jeg var kongen av trampoline! Verdens rikeste tyv! Jeg landet på månen ca en milliard ganger. Den bug-en i bowlingspillet elsket jeg. De coverne der var et meget sterkt gjensyn, takk for den linken. Tråden made my day! Ja, tråden og coverne og skjermbildene vekte mange forsvunnende minner. Flott at det er flere som har opplevd feilen i bowlinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg