granny Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Har vært på tur og har brukt movie maker (for første gang) til å lage "minnebok" fra turen. Det gikk greit en stund og jeg fikk også til å publisere prøver, men nå når alt er ferdig så er det helt håpløst å få publisert det. Dreieboken består av en blanding av bilder og små videosnutter med en del innlagte titler mellom enkelte av bildene. Har gått igjennom for å sjekke at alle filene faktisk finnes i mappen og det gjør de. Hele dreieboken oppgis å være på litt over 700 MB - men kan ikke finne at det er begrensning på størrelse noe sted. (Prøver å publisere til datamaskinen) Publiseringen starter greit, men når den kommer til rundt 50% kommer det melding om at den ikke går å publisere men uten en spesifikk grunn. Kun at jeg må sjekke filer, plassering og plass.... Forsøkte å lage en ny dreiebok der jeg merket alle filene i mappen og la de i dreieboken, uten titler i mellom men det gikk heller ikke. Noen som har noe erfaring med programmet og kan tenke seg en årsak? Endret 18. oktober 2008 av granny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå