NinjaPiraten Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei hei. Jeg bestemte meg for å innstallere XP på laptoppen, siden det har vært noe tull med den i det siste. Den har Vista nå. Jeg satte i CD'n og startet BIOS for å skifte boot order så jeg kunne boote fra CD'n. Men fant fort ut at det ikke går ann å skifte på det... Anere ikke hvorfor. Det kommer bare en pipelyd når jeg prøver å skifte på den. Prøvd flere ganger, restarta maskinen etc... Så da fiksa jeg sånn at når jeg trykker F12 når PC'n starter opp, så får jeg opp boot menyen. Jeg lagret innstillingene og restartet. Jeg valgte å boote fra CD og det gjorde den. XP cd'n loada og da den kom til der jeg velger om jeg vil Innstallerer XP på nytt, eller reparere så valgte jeg den første. Da får jeg beskjed om at den ikke finner noen harddisk... Har prøvd flere ganger, men får samme beskjeden... Det er jo bare tull. Jeg sitter jo å skriver dette med den laptoppen. Jeg har bare en hdd så den er jo i bruk nå og den fungerer fint. Har ingenproblemer... I allefall ikke noe som har med harddisken å gjøre. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Se på denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991813&hl= Så forstår du sikkert hva som må gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå