da9mt Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Eg fekk RRoD for ei veke siden. Eg registrerte konsollen min på xbox.com, og sendte inn ein reparasjonsordre. Eg fekk svar frå xbox.com om at ordren min stod i kø for behandling, men den har nå vore i kø i ei veke. Eg lurer på om nokon her på forumet veit kor lenge det kan ta før eg i det heile får sendt inn konsollen min til reparasjon? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tror det er bedre å ringe, da kommer de etter noen dager. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Drit i den online registreringa!!! Jeg gjorde det samme, og etter 3 uker var hele reperasjons ordren slettet. Når jeg ringte support fikk jeg beskjed at grunnen til at ingenting hadde skjedd er at online registreringa fungerer ikke utenfor EU land (WHY!!!????!?!???) Så: ring, hvis du vil ha den reparert. Lenke til kommentar
da9mt Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ok, takk... Trur eg ringer til dei på mandag Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ikke bare tro, gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå