haakonmt Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) En venn av meg skal kjøpe ny pc og spurte om jeg kunne sette sammen en til ham. Han kommer til å bruke den mest til surfing og skolearbeid, men også litt spilling. Han spiller omtrent bare BF2 og WOW. Ser DENNE bra ut? Si fra om det er noe som mangler EDIT: pic Endret 18. oktober 2008 av haakonmt Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Jeg får ikke sett lista.. må visst logge inn du kunne vel ikke tilfeldigvis print screena lista og lagt opp bildet ? EDIT: Jeg har aldri bygget egen pc, men dette ser nok bra ut, ja Endret 18. oktober 2008 av Heizann Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Okei Det eneste jeg lurer på er egentlig om den strømforsyningen som følger med det kabinettet har nok utganger til pcen? som pci-express strøm o.l. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 tviler, så jeg hadde byttet til 4670 skjermkort, som holder i massevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå