hysing Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Kjøpte en raidmax alleminium på www.microplex.no og kjøpte med ei rute for å kunne skjære bort Xen og male på ett kult motiv. Dessverre viste detseg snart at ruta var for liten! Heller ingen andre butikker (online) solgte noen med riktig mål. JEG lurer derfor på hvor man kan få kjøppt en 30x35 cm plexrute. :-? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Kjøp deg Sunbeab Chiftech greie.. Se om det plexiet passer, vist ikke kjøp deg en ny plate, å bruk lista... Da har du litt plexi til overs... Se dette regnestykket: Låselist & Plexi: 560x330mm altså 56x33 Cm, og ca omkrets: 100 + 66 = 166 cm.. Bare List: Svart: 17,- per 10 cm. Og 5,- per 10cm. 100 cm koster da 170,- Allerde dyrer enn Plexi OG List. Så må du ha låselista: 50,- for 100cm Du er nå oppe i 220 kroner.... Altså det er billigere å kjøpe det settet å så skjære ut.. Eller kjøpe det settet istede for å kjøpe plexi på en glassmester og så kjøpe list utenom! Veit ikke om dette passer inn hos deg, men. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Og for de som ikke trenger alt det dere fancy sunbeam utsyret: Altså listen er 130 cm lang, 5 kr pr 10 cm bli da 65 kr. Da jeg var hos Glassmesteren fikk jeg en rute på 50x65 cm gratis, tror du også kan få gratis siden det er så lite du skal ha. Da er vi oppe i 65 kr, 200-65=135 kr billigere enn å kjøpe hos Microplex. Og så trenger du litt lim da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Stitch Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Da har du en snill glassmester.. Jeg spurte om pris på 50*50 cm, det kosta 380,- i 3mm tykkelse.. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Det er bare aa ringe rundt aa h0re litt... Ofte har de litt avkapp liggende, som du ofte faar gratis eller til redusert pris!!! Dessuten er 2 mm mer enn nok til dette formaalet!!! Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Din lokale fargehendler eller glassmester har sikkert megder med plexi... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hvor får jeg stoore plexiruter busskur Lenke til kommentar
Dings Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Når noen allerede har nevnt busskur så kan jeg få opplyse om at på Bystsasjonen i Bergen er det plexiglassplater på 1mx2,5m (sånn ca. ) Går og sikler etter dem hver dag når jeg tar bussen hjem.. Mvh. Dings PS: til de som enda ikke har skjønt det er det snakk om reklameplakater og jeg vil tro at du får et par vektere i hælene når du løper avgårde med plaxien "din" Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Og for de som ikke trenger alt det dere fancy sunbeam utsyret: Altså listen er 130 cm lang, 5 kr pr 10 cm bli da 65 kr. Da jeg var hos Glassmesteren fikk jeg en rute på 50x65 cm gratis, tror du også kan få gratis siden det er så lite du skal ha. Da er vi oppe i 65 kr, 200-65=135 kr billigere enn å kjøpe hos Microplex. Og så trenger du litt lim da selvfølgelig. Ka med å kjøpe monterings list og låselist? Lenke til kommentar
slaktar`n Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 ja ta med dæ ei sag åsså går du ut ei stille...nei bråkåt natt åsså skjær du ut glasset av busskuret.... eller du kan jør sånn såm mæ.... kjøp hos nabon... :wink: Lenke til kommentar
hysing Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 hvor får jeg stoore plexiruter busskur Joa, men de vinduene du finner på busstasjonen skal du være god for å se igjennom hvis du legger dem dobbelt. hint:RIPER!! det skal da se litt funt ut da. alle de settene som der større enn 30x30cm har L form eller andre uregelmessige former. da hjelper det heller lite at de er store når halvparten bare nå fjerenes. trur nokk at det blir glassmeteren som må hjelpe. eller bare gå og kjøpe en ramme på IKEA og få plexi i tillegg. (det er da poexiruter i fronten av rammene) Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 ...nei bråkåt natt :wink: du er klar over at du skrev: bråkåt natt altså Brå Kåt akkurat som at natta er brå og kåt......det har bare ikke noe mening :rolf: :rolf: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Noen som skjønte ka iver meinte med at han bare skulle kjøpe låselista??? Lenke til kommentar
nukleuz Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Prøv å titt på gulesider.no og søk på plexi glass, jeg fikk d ganske så billig i stanseveien på ca. Grorud på en maskin sjappe! 8) ...hmm? Bor du i Oslo? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Joa, men de vinduene du finner på busstasjonen skal du være god for å se igjennom hvis du legger dem dobbelt. hint:RIPER!! det skal da se litt funt ut da. må jo ta dem mens de er nye og blanke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå