Sweeneytom Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har lagt inn en bestilling på en eee 1000H. Er det noen her som har forsøkt å kjøre warcraft 3 på den? I så fall; hvordan kjører det?? Har du prøvd andre spill? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bare 2-3 dager igjen til jeg får min Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Bare 2-3 dager igjen til jeg får min samme her! Hvor har du bestillt din fra?? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg bestilte fra ps.no fordi de hadde studentrabatt Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bestilte fra ps.no fordi de hadde studentrabatt Jeg bestilte fra netshop.. der står det ubekreftet 22.10.08 Litt snålt at de ikke har forandra denne datoen Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg bestilte fra ps.no fordi de hadde studentrabatt Du kan nok kjøre WC3 helt fint på hvilken som helst av disse nye netbook pc'ene. Xmir: Hvor mange prosent er studentrabatten på? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fikk 5% i studentrabatt. Skal hente maskina om en time, gleder seg ja Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Fikk 5% i studentrabatt. Skal hente maskina om en time, gleder seg ja Nå?? Hva er førsteinntrykket? Endret 23. oktober 2008 av Sweeneytom Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Førsteinntrykket er bra det Er bare et par ting som plager meg litt. Det første er at jeg hører noen "klikk" fra høytalerne av og til, høres liksom ut som de plutselig får strøm om du skjønner. Det andre er at museknappene er rimelig harde, men jeg regner med at det går seg til etterhvert. Har rukket å fintilpasse windows slik jeg likern, og lagt inn mandriva 2009 (litt pes å få til) i ettermiddag. Blir nok mer dyptgående testing til helga etter jeg har gjort innleveringene mine ferdig Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Førsteinntrykket er bra det Er bare et par ting som plager meg litt. Det første er at jeg hører noen "klikk" fra høytalerne av og til, høres liksom ut som de plutselig får strøm om du skjønner. Det andre er at museknappene er rimelig harde, men jeg regner med at det går seg til etterhvert. Har rukket å fintilpasse windows slik jeg likern, og lagt inn mandriva 2009 (litt pes å få til) i ettermiddag. Blir nok mer dyptgående testing til helga etter jeg har gjort innleveringene mine ferdig Stilig! Lurer på å etterhvert legge inn 2 gig. Noen som vet hva slags brikke jeg må kjøpe?? Lenke til kommentar
djchange Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Lurer på å etterhvert legge inn 2 gig. Noen som vet hva slags brikke jeg må kjøpe?? 2GB SO DIMM DDR2 200-pin 667MHz (eller høyere, dog vil maskinen ikke kjører minnet på noe høyere enn 667). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå