Gå til innhold

noen som har prøvde warcraft 3 på eee 1000H?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykket er bra det :) Er bare et par ting som plager meg litt. Det første er at jeg hører noen "klikk" fra høytalerne av og til, høres liksom ut som de plutselig får strøm om du skjønner. Det andre er at museknappene er rimelig harde, men jeg regner med at det går seg til etterhvert. Har rukket å fintilpasse windows slik jeg likern, og lagt inn mandriva 2009 (litt pes å få til) i ettermiddag. Blir nok mer dyptgående testing til helga etter jeg har gjort innleveringene mine ferdig :)

Lenke til kommentar
Førsteinntrykket er bra det :) Er bare et par ting som plager meg litt. Det første er at jeg hører noen "klikk" fra høytalerne av og til, høres liksom ut som de plutselig får strøm om du skjønner. Det andre er at museknappene er rimelig harde, men jeg regner med at det går seg til etterhvert. Har rukket å fintilpasse windows slik jeg likern, og lagt inn mandriva 2009 (litt pes å få til) i ettermiddag. Blir nok mer dyptgående testing til helga etter jeg har gjort innleveringene mine ferdig :)

Stilig! :)

Lurer på å etterhvert legge inn 2 gig. Noen som vet hva slags brikke jeg må kjøpe??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...