Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW 320D mye verd?

oddlef

Anbefalte innlegg

Hei!

BMW 320D med chipp

2000mod

180000km

m-tech Styling

Keskin kt4 18" felger, nye dekk på sommer

16" BMW felger med nye vinterdekk på vinter

Sportsunderstell

delskinn

nytt justerbart senkesett

A/C og klima

takluke

Ikke røket i

xenon

Meget pen og går godt,

Ingen riper eller bulker

Hvor mye tror dere den er verd?:)

kan skaffe bilde hvis ønskelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ut fra hva andre biler ligger ute for, vil jeg tippe du kan få rundt 130-140 for den.

Hvor har du funnet en likedan?:)

har speidet over allt og finner ingen som har samme utstyrsnivået som denne

Hva hadde du tenkt å legge den ut for da?

Uansett hva folk spør om bilen er verdt, så har de alltid en formening om hva den er verdt, eller i det minste hva de tror de kan selge den for.

Jeg vil uansett anbefale deg å ikke legge deg for høyt i pris. Bilkjøpere skyr slike folk som begynner med en fantasipris, og ettersom månedene går og ingen vil kjøpe den blir den satt ned en del i pris.

Legg deg på en realistisk pris når du legger den ut, og hold fast ved den prisen.

Hvis den prisen du har satt er realistisk i forhold til markedet, kommer den til å bli solgt i løpet av et par uker med den prisen du har satt.

Husk at det er veldig mange biler i markedet nå og det er kjøper som bestemmer hvor mye han vil betale.

Man kan heller ikke forvente å få igjen alt det man har betalt for senkesett, styling, felger osv, og for noen kan det til og med virke avskrekkende og for dem være mindre verdt enn en orginal bil.

Lenke til kommentar

Bilen er nærmere 8 år gammel. Og hvis folk gjør litt research så veit dem at dette kan bli dyr bil mtp turbohavari -

Altså , E46 320d eldre en 2003 har en god del svakheter og generelt sett en dyr bil å holde i drift ,og dette er med på å senke bruktbilverdien.

I disse dårlige tider så regner jeg vel med at den er går for 120 000 .. Jeg hadde satt den til 135 000.

Lenke til kommentar
Bilen er nærmere 8 år gammel. Og hvis folk gjør litt research så veit dem at dette kan bli dyr bil mtp turbohavari -

Altså , E46 320d eldre en 2003 har en god del svakheter og generelt sett en dyr bil å holde i drift ,og dette er med på å senke bruktbilverdien.

I disse dårlige tider så regner jeg vel med at den er går for 120 000 .. Jeg hadde satt den til 135 000.

Ja ikke sant, var akkurat det jeg tenkte på. De er også kjent for og ha dårlige topper. Nytter ikke å bytte glødeplugger.

Hvis selger velger å overse dette blir det nå egentlig hans problem, da han aldri får solgt den for den fantasiprisen han sikkert har tenkt til å sette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...