Mazeking Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Forsøker å endre kredittkort på psn. For å gjøre det må jeg logge meg på eu.playstation.com. Siden jeg ikke husker passordet er det en opsjon på i menyen på Accont Setting på ps3'en. Man lan klikke på Log On og Can't remember password. Du skal da få tilsendt en mail til epostadressen som brukes som login. Får da tjenesten er ute av drift/i vedlikehold eller noe slikt. Det har den nå vært i over et døgn!? Hvis jeg i stedet går til eu.playstation.com og taster inn samme epost adresse som jeg bruker som login og "Can't remember password" så får melder den fra om at mail er sendt, men det kommer hverken mail i innboksen eller spamfilteret på hotmail. Er tjenesten virkelig nede nå i noen dager eller er det noe annet som er feil her? JÆVELIG idiotisk at man ikke bare kan endre kredittkort rett på ps3'en, når man i første omgang får lov å regge en ny bruker med et nytt kort. Jeg gidder ikke å lage meg en ny bruker for så å legge inn nytt kredittkort da blir det vel bare kødd med savegames på spill og alt jeg har lastet ned osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå