AnaXyd Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Heisann! Har nylig oppdaget -moz-border-radius funksjonen, som gjør at man kan enkelt få avrundede hjørner. Etter det jeg har forstått, fungerer dette kun i Firefox, så jeg lurer på åssen funksjon som fungerer i andre browsere og? Er det en hack jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er bare Mozilla-nettlesere som bruker "-moz-"-prefixen, men Safari (antagelig Chrome også) har -webkit-border-radius. Opera har dessverre ingen sånn eksperimentell mulighet, og for IE er det bare å drømme de neste 5 åra... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Det var veldig synd, da dette var en vanvittig fin funksjon! Er det ingen hacks som kan muliggjøre dette heller? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du kan jo lage avrundede hjørner ved hjelp av noen bilder og css. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jepp, må vel kanskje ty til den metoden.. Men -moz var jo helt genialt! Har ikke sett enklere inngrep med å få avrundede hjørner.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan du ikke bare lage et design uten runde hjørner? Er du litt omtenktsom når du lager designet blir det jo like fint uansett. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Joda, kan jo det. Men da blir liksom mye av designets karakter borte, om jeg skal ha rette hjørner. Men, får bare gjøre det beste ut av det! -moz er genialt for de som bruker Firefox ihvertfall! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Eller så kan du jo gjøre som Jeff Croft: Gjøre siden pen for alle nettlesere, men enda penere for de som har støtte for border-radius. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå