CerrUnozZ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg ser rundt om på diverse forum at dette skal være mulig. Jeg ønsker altså å kunne endre databaselokasjonen i runtime. Jeg benytter VS2008 express som utviklingsverktøy. Og en accessdatabase(Jeg vet jeg skulle benyttet en sql database, men får ta det neste gang) Er dette mulig å få til? Ha sett noe av det på nett men får det ikke helt til selv Kan noen være snille å hjelpe meg litt? En liten kode snutt vil bli meget godt mottatt Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvordan kan du IKKE få det til? Hvordan er det du skriver koden din, egentlig? Lenke til kommentar
CerrUnozZ Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg fikk det til, tilslutt. Men takk for svar Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg fikk det til, tilslutt. Men takk for svar En aldri så liten og muligens betydningsløs Access vs SQL Express: Access gir deg muligheten å shippe et program med en database i en enkel fil, og trenger ingen ekstra databasemotor installasjon SQL Express gir deg full SQL støtte samt muligheten til å benytte LINQ Mitt valg ville vært rimelig enkelt: LINQ til folket!! Altså SQL Men det er bare min mening da... Lenke til kommentar
CerrUnozZ Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vil uten tvil benytte SQL i neste prosjekt. Jeg fikk det til, tilslutt. Men takk for svar En aldri så liten og muligens betydningsløs Access vs SQL Express: Access gir deg muligheten å shippe et program med en database i en enkel fil, og trenger ingen ekstra databasemotor installasjon SQL Express gir deg full SQL støtte samt muligheten til å benytte LINQ Mitt valg ville vært rimelig enkelt: LINQ til folket!! Altså SQL Men det er bare min mening da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå