DanOve Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har et lite lokalt nettverk her hjemme. Jeg deler internett med leieboer. Jeg lurer på hvodan delinga av mapper over LAN fungerer i WinXP Jeg bruker "Advansert Deling" så jeg kan bestemme hvem som kommer inn. de maskinene jeg bruker har jeg samme brukernavn og passord å det fungerer fint. men hvis jeg deler ut til leieboeren så kommer han ikke inn selv om jeg har delt til "ALLE" som kan lese. kommer opp: har ikke tilgang til denne resursen. kontakt administrator. hvordan er det jeg kan få til at det blir spurt om Brukernavn og passord når man skal prøve å gå inn på min maskin min maskin. har fått til det før men vet ikke hvordan det gikk til. Lenke til kommentar
kill bill Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Se denne Link til Nettverks relaterte problemer Men generellt må den du deler ut til ha rettigheter til mappen, enten via aktivert gjestekonto, eller egen konto med brukernavn og passord på din pc. kill bill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå