square Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hallo, har en HP bærebar PC som det følgte med Windows Vista Home Basic på. Nå har jeg gått temmelig lei av vista. Så jeg tenkte og formatere til Windows XP Pro igjen. Men har hørt at dette kan crashe/ødelegge pc'n. Er dette riktig? Takker for svar. Hvis jeg husker rigtig er dette en; HP G7000 Notebook elns. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fikk selv tilsendt en XP installasjon, samt Driver cd når jeg ringte og fikk snakket med HP Support. Første gangen jeg formaterte og installerte gikk det gale (tror det var tilfeldig), omformaterte og XP fungerte. Nå kjenner jeg ikke til HP G7000, men jeg kan hvertfall konstantere at jeg ikke har fått noen problemer, heller ferre ved kjøring av XP. Lenke til kommentar
square Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Fikk selv tilsendt en XP installasjon, samt Driver cd når jeg ringte og fikk snakket med HP Support. Første gangen jeg formaterte og installerte gikk det gale (tror det var tilfeldig), omformaterte og XP fungerte. Nå kjenner jeg ikke til HP G7000, men jeg kan hvertfall konstantere at jeg ikke har fått noen problemer, heller ferre ved kjøring av XP. OK Fikk du det gratis eller måtte du betale? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fikk det gratis (kommer ikke på nummeret) Lenke til kommentar
square Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 ok .. Finner vel nummeret på hp.no elns.. ;=) Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nedgradering til XP gis kun til de som har Vista Business eller Ultimate, ikke noen av consumerproduktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå