kurtg Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hei Vi ønsker å prøve å selge vårt Dell rack inkludert 8 blad-servere (ikke nødvendigvis sammen) og er litt usikre på hvordan vi bør gå frem. Finnes det et bruktmarked spesielt myntet på bedriftsmarkedet? Bruktmarkedet her på hardware.no ser ikke ut til å være spesielt egnet til akkurat dette(?) Noen som har noen tips? mvh Kurt Endret 18. oktober 2008 av kurtg Lenke til kommentar
Franken Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vet ikke helt hvor enkelt det er å selge. Du kan jo prøve bruktmarked.no, men tror det nok vil være vanskelig å selge noe sånt. Men send meg en PM med specs og hvilke pris du skal ha for dette. Kanskje jeg er intr. Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du kan forhøre deg med større driftsleverandører, som f.eks. EDB, Ventelo, Net Works, Basefarm og andre Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Du kan forhøre deg med større driftsleverandører, som f.eks. EDB, Ventelo, Net Works, Basefarm og andre Tviler på EDB er int i det EDB er int i et STOOOOORT lokal med kjølig akkurat nå. Men så klart, går jo an å høre igjen, for vet jo aldri. Men kanskje noen skoler trenger det, U.skoler, Vgs skoler osv. Endret 4. november 2008 av Kjellcorp Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vil tro skoler kanskje er det mest aktuelle, men de aller aller fleste vil velge å kjøpe nytt (mye pga garanti). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tipper dessverre at de fleste større bedrifter kjøper nytt pga garanti, avtaler, intern kunnskap(for produsentene) og ikke minst pga hensyn til produsentenes livstidssyklus. Så de mest aktuelle kandidatene eg ser for meg er spesielt intereserte privatpersoner, utdanningsinstitusjoner eller bedrifter i oppstartsfaser. Evnt kan det jo være brukbart utstyr til testmiljøer. Skulle gjerne spurt om pris men eg har ikke plass for øyeblikket Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 de fleste større bedrifter har avtale med 1 firma om at de kjøper alt fra det firmaet mot at de får en bra pris på varene. så, private eller små bedrifter er nok det man bør satse på. Lenke til kommentar
Myron Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det kan være aktuelt for meg å vurdere et kjøp. Send meg en PM hvis det fortsatt er til salgs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå