Kidnet Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hei, jeg leter etter noe spill til NDS helst online (Da mener jeg sånn Wifi connection),for kjenner nesten ingen med ds så jeg får ikke linka med andre. De jeg vet om er online er: Mariokart Gjerne anbefal gode SP spill også Takker for svar! Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Jeg anbefaler Mari Kart DS på det sterkeste men jeg har også hørt at Metroid Prime: Hunters skulle vært et bra valg. Det er et førstepersonsskytesspill, hvis du ikke viste noe om det fra før av. Endret 18. oktober 2008 av Natrium Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tetris DS har også online playing og en del spillere som spiller det. Chocobo Tales har også det, men syns ikke den delen er like morsomt. Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 De spillene som er online playing er det noe problemer med for få spillere? Selfølgelig det spørs jo litt på spillet, men sånn generelt er det få som spiller online på ds? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 tror metroid prime er online også, det er ganske fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå