DanOve Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 nå har katta gjort det. pissa i en microfiber sofa, å det lukter helt jævlig. har prøvs det "piss væk" greiene men da lutker det sterkt parfyme og katte piss funka ikke i det hele tatt. bare forverra hele saken. å nå er det like før jeg kreperer her. Katta skal det kappes baller av så fort den blir gammel nok. noen råd for å få bort lukta? har ikke lyst til å kaste en sofa som koster 12.000kr akkurat. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Odors like urine can be easily eliminated by blotting the stain with white vinegar and distilled water, applying baking soda, then vacuuming. For the most part, cleaning will be an easy process if it is true microfiber. Imposter materials, though, may be more difficult to clean. Lenke til kommentar
DanOve Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Imposter materials, though, may be more difficult to clean. riktig.. sliter litt jeg da..... Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 nå har katta gjort det.pissa i en microfiber sofa, å det lukter helt jævlig. har prøvs det "piss væk" greiene men da lutker det sterkt parfyme og katte piss funka ikke i det hele tatt. bare forverra hele saken. å nå er det like før jeg kreperer her. Katta skal det kappes baller av så fort den blir gammel nok. noen råd for å få bort lukta? har ikke lyst til å kaste en sofa som koster 12.000kr akkurat. Det du kan jøre er å vaske å skrubbe med kaldt vann (IKKE varmt!) å så lar du det være fuktig, mens du legger en microfiber-svamp oppå. De får du kjøp på besinstasjoner for rundt 100kr. La den gjerne ligge i 10 minutter m.m. den trekker til seg opp til 3,2 dl uten å slippe noe ut. Ufattlig bra! De funker også fint hvis man søler rødvin på hvit teppe. Trekker til seg alt! :!: Lenke til kommentar
DanOve Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 nå har katta gjort det.pissa i en microfiber sofa, å det lukter helt jævlig. har prøvs det "piss væk" greiene men da lutker det sterkt parfyme og katte piss funka ikke i det hele tatt. bare forverra hele saken. å nå er det like før jeg kreperer her. Katta skal det kappes baller av så fort den blir gammel nok. noen råd for å få bort lukta? har ikke lyst til å kaste en sofa som koster 12.000kr akkurat. Det du kan jøre er å vaske å skrubbe med kaldt vann (IKKE varmt!) å så lar du det være fuktig, mens du legger en microfiber-svamp oppå. De får du kjøp på besinstasjoner for rundt 100kr. La den gjerne ligge i 10 minutter m.m. den trekker til seg opp til 3,2 dl uten å slippe noe ut. Ufattlig bra! De funker også fint hvis man søler rødvin på hvit teppe. Trekker til seg alt! :!: har kjøpt ny sofa nå. I skinn vel å merke. har den gamle sofaen i kjelleren. får se om jeg får prøvd det microfiber trikset... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Eddik funker. Stinker eddik av hele sofaen etterpå, men det gir seg etter noen dager. Har hatt en katt som nekta å bli husrein, så kan alle triksene i boka. Greide å søle 4 liter diesel i baksetet på bilen. Eddik tok knekken på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå