tundra Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Får bare gul trekant og ingen nedlasting i utorrent.. Har åpnet en port i modemet, en speedtouch 524 v4.2 fra telenor, som er åpen inn mot ruteren, Ruteren, en dlink 524up, er åpnet mot pcen som kjører på kabel. Pcen, med panda internet security 2008 sin brannmur, er satt opp til å motta data på den porten som utorrent er satt til å bruke. Hvor har jeg gjort feil når porten da fortsatt ikke vises som åpen når jeg kjører en test? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 har du forandret porten på utorrent settings? PS jeg synes du 100Kb/s er treigt? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 det er samme porten jeg har definert i utorrent settings som jeg har åpnet for i ruter og modem ja... Hva mente du med det siste du sa? Jeg skjønte det ikke helt jeg... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Får du til å motta e-post på online.no-kontoen din? Om mulig så koble deg rett på routermodemet og se om de hjelper. Du kan også slå av softwarebrannmur for å ha prøvd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå